Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vrijwilliger aangeboden!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
JansenS
Amerika-ontdekker

Vrijwilliger aangeboden!

Bericht door JansenS »

Hoi

Mijn naam is Jansen en ik ben 20 jaar oud. Ik wil graag vrijwilligerswerk gaan doen in Amerika. Periode april tm juni
Woont u in Amerika en heeft u nog een hulp nodig op de boerderij oid aarzel dan niet en stuur een mail naar : ac_er@hotmail.com

met vriendelijke groet,

Jansen
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

dat is net een beetje te vroeg voor ons .. want wij gaan verhuizen en wij kunnen iemand gebruiken, voor het mee helpen met het bouwen van 2 nieuwe stallen voor de paarden en een fence voor de paarden.
JansenS
Amerika-ontdekker

Bericht door JansenS »

de periode is voor mij slechts een ruwe schatting. Ik moet eerst nog heel veel geld verdienen dus het kan ook zo zijn dat ik in juli/aug naar de VS ga, maar ik moet sowieso terug zijn in september ivm school...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer