Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

best travel camera 2015 aanbieding 24u

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
badeUSA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

best travel camera 2015 aanbieding 24u

Bericht door badeUSA »

Hi AA forumleden,

Ik was al een tijdje aan het wachten wanneer onderstaande fotocamera in de aanbieding was en vanmorgen kreeg ik een prijs alert vanuit tweakers.

Als je nog een nieuwe fotocamera wilt kopen voor aankomende USA reis, amazon.de heeft vandaag de best travel camera 2015 in de actie.

In Nederland +- 400 euro, bij amazon 300 euro.

Actie is nog maar 12u geldig.

:mrgreen:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: best travel camera 2015 aanbieding 24u

Bericht door Njit »

Beste camera volgens welke site? Is maar net waar je kijkt. En er bestaat ook niet zoiets als 'de beste'. Wel zoiets als 'de beste voor een bepaald budget, nivo en doel'.

Neemt niet weg dat het een leuke aanbieding is. Ik heb mijn Canon G7x ook via Amazon.de gekocht. Scheelde bijna 100 euro met de beste prijzen in NL.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Ik ben wel op zoek naar een kleine camera die mooie foto,s maakt. Wie kan mij uit eigen ervaring iets aanraden?
Ik zoek een automische camera, dus niet iets waarvan ik de instelling steeds moet veranderen. Fotografeer al jaren met een grotere Lumix en wil een kleinere erbij die eigenlijk hetzelfde resultaat geeft.( als dat mogelijk is).
Meer dan €350 wil ik niet uitgeven.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

als er een kleine is die hetzelfde resultaat geeft is de grote niet meer nodig :)
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

Hoi,

Ik heb de Nikon J1. Ben zeer tevreden. Alles automatisch maar je kan de belichting ook handmatig aanpassen.

groetjes,
Monique
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Jody schreef:Ik ben wel op zoek naar een kleine camera die mooie foto,s maakt.
een camera is slechts een hulpmiddel. Mooie foto's maak je nog altijd zelf. Is hetzelfde als vragen om welke piano mooie liedjes speelt ;)
Jody schreef:Ik zoek een automische camera, dus niet iets waarvan ik de instelling steeds moet veranderen. Fotografeer al jaren met een grotere Lumix en wil een kleinere erbij die eigenlijk hetzelfde resultaat geeft.( als dat mogelijk is).
Welke Lumix heb je nu (model/type). Want onder de Lumix merknaam vallen vele modellen.

En onder wat voor een soort omstandigheden maak je foto's en wat voor soort?

Meestal overdag met veel zon? Ook 's avonds bij wat minder licht?
Vooral natuur? Of ook steden? Wil je groothoek?
Maak je Actiefoto's ?
Hoeveel zoom wil je op de camera?

Een goed advies is pas te geven als jij weet wat voor een soort fotograaf je bent. Want compact is vaak een compromis op een aantal punten.
Gast

Bericht door Gast »

Jody schreef:Ik ben wel op zoek naar een kleine camera die mooie foto,s maakt. Wie kan mij uit eigen ervaring iets aanraden?
Ik zoek een automische camera, dus niet iets waarvan ik de instelling steeds moet veranderen. Fotografeer al jaren met een grotere Lumix en wil een kleinere erbij die eigenlijk hetzelfde resultaat geeft.( als dat mogelijk is).
Meer dan €350 wil ik niet uitgeven.
Smartphone ?
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Ik zoek inderdaad een klein toestel dat qua foto's maken hetzelfde doet als mijn Panasonic FZ 38. In de vakanties zal ik die altijd meenemen.
Hij is al de wereld rond geweest zo langzamerhand.
Maar ook in Nederlandse steden ben ik vaak te vinden en dan in mijn grote toestel minder handig. Ik fotografeer vaak mensen en omdat ik dat vaak van een afstandje doe is mijn kleine Canon Ixus 130 geen vergelijk qua lichtopbrengst. Ook tijdens het LA wandelen ben ik niet echt tevreden met de Canon.
Ik zoek dus waarschijnlijk iets wat er niet is.
Het toestel moet dus en betaalbaar zijn en doen wat het grote ook doet. Maar.............. ook de kleine toestellen worden ook steeds beter en ik dacht wie weet of jullie het ei van Columbus hebben.
Bedankt vast voor jullie support.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Je FZ38 is een MegaZoom. Wil je dat terugzien in een compact dan zul je concessies moeten doen wat betreft lichtopbrengst.
Als er een grotere sensor (= meer lichtgevoeligheid) in zit dan is de zoom meestal beperkt tot 4 of 5x.
Maar dit soort camera's zijn meestal ruim boven de 350 euro. Plus het is eigenlijk zonde om met dit soort camera's alleen op Auto te werken - het zijn vaak geavanceerde camera's met veel mogelijkheden.
badeUSA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door badeUSA »

Njit schreef:Beste camera volgens welke site? Is maar net waar je kijkt. En er bestaat ook niet zoiets als 'de beste'. Wel zoiets als 'de beste voor een bepaald budget, nivo en doel'.

Neemt niet weg dat het een leuke aanbieding is. Ik heb mijn Canon G7x ook via Amazon.de gekocht. Scheelde bijna 100 euro met de beste prijzen in NL.

Klopt. Deze was uitgeroepen to best travel camera 2015 EISA.

Ik vond dit wel een geschikte camera voor USA travellers. Veel opties, goede zoom en compact. Geen gezeul met lenzen.

Het was een eenmalige actie en kwam er achter door een prijsalert vanuit tweakers. Het zal nog wel eventjes duren voordat deze camera de 300 euro raakt, dus ik was verkocht ;).

Hopelijk heeft het nog iets opgebracht voor mede USA camera zoekers voor in 2016 :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer