Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ten zuiden van denver

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
serge
Amerika-ontdekker

Ten zuiden van denver

Bericht door serge »

Hallo

Vorig jaar hebben we een tour gedaan vanuit denver en dan richting het noorden met als noordelijkste plaats yellowstone om zo terug naar beneden via vegas richting denver te rijden. In totaal drie weken met alle mogelijke parken ertussen :D . Nu willen we dit jaar terug vertrekken vanuit denver maar dan richting het zuiden (stukje colorado, new mexico, texas,...), maar ik vind hier precies weinig routes in die richting om inspiratie op te doen??? Iemand enkele tips? Het zou terug een week of drie zijn.

Groetjes en alvast bedankt
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Mesa Verde is leuk, Durango (trein), santa fe NM
Fiftiesfamily
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Fiftiesfamily »

Zeker even een dag plannen in Colorado Springs! Pikes Peak, Cave of the Winds en Garden of the Gods zijn echt de moeite waard. En eventueel de Air Force Academy, wij vonden het super maar er zijn ook mensen die dat helemaal niks vinden.

Ron
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Ten zuiden van denver

Bericht door markro »

serge schreef:Nu willen we dit jaar terug vertrekken vanuit denver maar dan richting het zuiden (stukje colorado, new mexico, texas,...), maar ik vind hier precies weinig routes in die richting om inspiratie op te doen??? Iemand enkele tips? Het zou terug een week of drie zijn.
Kijk eens naar mijn reisverslag http://menramerika2005.web-log.nl/
Wij zijn vanuit Denver naar het zuiden getrokken door de staten Colorado, New Mexico, Arizona, Utah en terug naar Denver.
Over Texas kan ik je echter niets vertellen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
yardenoy
Amerika-ontdekker

Bericht door yardenoy »

Hangt er natuurlijk van af hoe ver je wil gaan in het zuiden. Wij zijn hevige fans van Texas, en wij hebben in de zomer van 2005 een rondrit gedaan enkel in Texas.
Big Bend kan ik alleen maar aanraden. Goed om eens een ander National park te doen dan de drukste. Toen wij er waren hebben we een 5 tal autos van de hele dag gezien. :D Wij verbleven op de KOA camping in Fort Stockton.
San Antonio ook een aanrader.
Natuurlijk in Fort Worth de stockyards niet vergeten.
Wij hebben veel kleine stadjes bezocht die zeker de moeite zijn (denk maar aan Fredericksburg, Bandera,...)
Grtz
serge
Amerika-ontdekker

Bericht door serge »

Merci voor de reacties allemaal, nu kan ik al een eindje verder in ieder geval!!! Indien er nog tips zijn, laat maar weten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer