Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Paspoort dochter van 7
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Paspoort dochter van 7
Hallo,
Ik hoorde onlangs van iemand dat als je niet meer lijkt op de foto van je paspoort dat je dan Amerika niet binnen komt, of dat ze daar moeilijk over doen. Ook al is het betreffende paspoort nog meer dan 6 maanden geldig op het moment van reizen.
Dit geldt namelijk voor onze dochter, zij heeft haar paspoort al een aantal jaren en is wel wat groter geworden en veranderd!
Is dit waar?
Gr.
Bas
Ik hoorde onlangs van iemand dat als je niet meer lijkt op de foto van je paspoort dat je dan Amerika niet binnen komt, of dat ze daar moeilijk over doen. Ook al is het betreffende paspoort nog meer dan 6 maanden geldig op het moment van reizen.
Dit geldt namelijk voor onze dochter, zij heeft haar paspoort al een aantal jaren en is wel wat groter geworden en veranderd!
Is dit waar?
Gr.
Bas
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Paspoort dochter van 7
Je kan het paspoort wel nog gebruiken.
Ik heb er eens navraag over gedaan.
Als het kind niet meer op de foto lijkt kan het zo zijn dat ze er iemand bij moeten halen, die er meer van weet.
Dit kan dus vertraging opleveren, maar hoeft niet.
Wij hebben er toen (foto 4 mnd reis 3,5 jaar) wel voor gekozen om een nieuw paspoort aan te schaven.
Maar dit hoeft niet.
Ik heb er eens navraag over gedaan.
Als het kind niet meer op de foto lijkt kan het zo zijn dat ze er iemand bij moeten halen, die er meer van weet.
Dit kan dus vertraging opleveren, maar hoeft niet.
Wij hebben er toen (foto 4 mnd reis 3,5 jaar) wel voor gekozen om een nieuw paspoort aan te schaven.
Maar dit hoeft niet.
Onze 4-jarige reist gewoon nog op een paspoort met foto van toen hij 2/3 (2 paspoorten
) weken oud was, is geen probleem, we hebben het bij de oudste 2 ook altijd zo gedaan.

Terug in Texas!
Nee hoor, onze dochter is met 4 mnd op de foto gezet en daarmee zonder problemen , meerdere malen de USA en Canada in kunnen reizen. Zelfs toen ze net 5 jaar was nog, ze schijnen toch wel gelaatstrekken ed erin te kunnen zien.
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
OK!
Bedankt voor de reacties
Bedankt voor de reacties
Moet totaal geen probleem zijn.
Heb zelf 3 jaar terug gereisd op mijn oude paspoort, en daar zat 80kg gewichtsverschil in. Ja er werd even wat beter naar gekeken, en daarna was het volop complimenten en ik kon door.
Er schijnen bepaalde kenmerken te zijn die nooit veranderen, dus ik ga er vanuit dat het inderdaad geen probleem zal moeten zijn.
Heb zelf 3 jaar terug gereisd op mijn oude paspoort, en daar zat 80kg gewichtsverschil in. Ja er werd even wat beter naar gekeken, en daarna was het volop complimenten en ik kon door.
Er schijnen bepaalde kenmerken te zijn die nooit veranderen, dus ik ga er vanuit dat het inderdaad geen probleem zal moeten zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht