In juni heb ik mede dankzij jullie een geweldige, onvergetelijke reis door het Zuidwesten gemaakt. Het was de eerste keer rondreis en de eerste keer Zuidwesten, dus we hebben het 'standaard' rondje gedaan met 2 nachten Sequoia als toevoeging. Het was echt de mooiste reis die ik ooit gemaakt heb en vanaf het moment dat ik weer in het vliegtuig naar huis zat begon het alweer te kriebelen.
Het klinkt misschien raar, maar het lijkt me heerlijk om zo'n soort reis een keer alleen te maken. Nu kan ik enorm goed alleen zijn en hou ik ook van rust om me heen, maar als ik ergens een paar weken zit is het natuurlijk wel leuk om wat mensen te leren kennen en af en toe een praatje te maken. Ik ben benieuwd of er misschien mensen zijn die tips hebben voor wat betreft welke regio leuk zou zijn om alleen te bezoeken? In principe sta ik overal voor open. Ik denk wel dat richting het Westen wordt, aangezien ik de mensen daar sowieso een stuk vriendelijker vond dan in het Oosten (New York en Florida). Alhoewel het Noordoosten me ook wel wat lijkt om een keer te bezoeken..
Voor afgelopen reis dacht ik dat ik meer een stadsmens was, maar ik hou meer van natuur dan stad

Alvast bedankt voor de reacties!
Gr. Ivy
PS: Misschien niet onhandig om te vermelden dat ik het liefst voor volgend jaar zomer ga. Dus mei/juni ongeveer.