Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waarheen alleen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Ivy123
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Waarheen alleen?

Bericht door Ivy123 »

Hi allemaal,

In juni heb ik mede dankzij jullie een geweldige, onvergetelijke reis door het Zuidwesten gemaakt. Het was de eerste keer rondreis en de eerste keer Zuidwesten, dus we hebben het 'standaard' rondje gedaan met 2 nachten Sequoia als toevoeging. Het was echt de mooiste reis die ik ooit gemaakt heb en vanaf het moment dat ik weer in het vliegtuig naar huis zat begon het alweer te kriebelen.

Het klinkt misschien raar, maar het lijkt me heerlijk om zo'n soort reis een keer alleen te maken. Nu kan ik enorm goed alleen zijn en hou ik ook van rust om me heen, maar als ik ergens een paar weken zit is het natuurlijk wel leuk om wat mensen te leren kennen en af en toe een praatje te maken. Ik ben benieuwd of er misschien mensen zijn die tips hebben voor wat betreft welke regio leuk zou zijn om alleen te bezoeken? In principe sta ik overal voor open. Ik denk wel dat richting het Westen wordt, aangezien ik de mensen daar sowieso een stuk vriendelijker vond dan in het Oosten (New York en Florida). Alhoewel het Noordoosten me ook wel wat lijkt om een keer te bezoeken..

Voor afgelopen reis dacht ik dat ik meer een stadsmens was, maar ik hou meer van natuur dan stad ;) ook ben ik gek op die kleine charmante Amerikaanse dorpjes of van die cowboy dorpen. Jullie hoeven dus geen route voor me uit te stippelen uiteraard, ben voornamelijk op zoek naar ideeën voor een regio. :thumbup:

Alvast bedankt voor de reacties!

Gr. Ivy

PS: Misschien niet onhandig om te vermelden dat ik het liefst voor volgend jaar zomer ga. Dus mei/juni ongeveer.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Waarheen alleen?

Bericht door PSVwally »

Sja, ik ben zowel in NY (maar 1 dag), Florida als het zuidwesten alleen geweest en dat is allemaal prima. Ik vond vooral Moab, Wyoming en het Black Hills gebied erg leuk
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

In mei/juni is het zuidwesten erg mooi. Wij deden in 2013 in die periode een route van Denver naar LA, met een stuk Colorado en de parken bij Moab. Misschien heb je iets aan onze verslagen om ideeën op te doen.

Marianne
appelsap
Amerika-ontdekker

Bericht door appelsap »

Ik ben een aantal keer alleen naar de VS geweest. In m'n blogs kan je lezen hoe mij dat is vergaan. Ik heb zowel in hostels, hotels en op campings overnacht en je maakt in hostels en op campings wel het makkelijkst contact. Amerikanen maken overal en altijd wel een (standaard) praatje. Ik heb me in ieder geval nooit alleen gevoeld ;-).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer