Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Top-5 fastfoodketens.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Top 5 Fastfood ketens

Bericht door pollyblue »

Denny's
Johnny Rockets
Wendy's
Jack in te box
Krispy Kreme
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Nogmaals: Denny's is geen fastfood
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fast_food

Bij mij is Wendy's nog favoriet maar niet voor de burgers maar voor de salades :lol: . Ik vond Five Guys tegen vallen en buiten de Mac, BK (smerig) , Pollo Tropical en Sonic heb ik er niet veel gehad.
Zal volgende keer eens op zoek gaan Johnny Rockets, In-n-Outburger en Chick-fil-A.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Die Polo Loco zag ik veel langs de weg. Dat is dus wel de moeite?
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
tomhster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door tomhster »

Afgelopen vakantie meteen een 4x4 en een animal style fries gehaald bij In&Out. Ben je meteen klaar voor de hele vakantie :lol:

In&Out en Five guys zijn mijn favoriete burgertenten. Shakeshack vind ik iets te veel hype. Johnny Rockets is wel aardig, maar de aankleding is er belangrijker dan het eten.

A&W heeft een lekkere chickenburger die niet zo vet smaakt als bij veel anderen. Leuke presentatie ook van frietjes en drinken, frisse zaak.

Voor de Panda express heb je in dezelfde prijsklasse in elke plaats zat alternatieven die gegarandeerd 10 keer beter smaken.

En de Whole Foodmarket mag je ook als fastfood beschouwen. Maar dan als duurder, fijn alternatief voor de vettigheid.

Oh, bijna vergeten: In Canada Swiss chalet ontdekt. Is meenemen of ter plaatse opeten met bediening. Heerlijke kip!
asli1993
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door asli1993 »

Zoals Big_Mo heb hetzelfde met Chipotle tot nu 3 x gegeten en elke keer aan de race hahah
Ga er niet meer naar toe

en wat Sharon zegt ook, chipotle smaakt flauw. Je kan beter mexicaans eten in een authentiek tentje.

Verder zijn ik en mijn man ook niet van fastfood ketens maar goed het enige waar hij dan wel bij zweert is in-n-out. Waarvan ze zeggen dat het grass fed beef is..
Zelf ben ik vegatarier, dus ja of de grilled cheese het waard is om daarnaar toe te gaan ...nee je kan veel lekkerder vegatarisch eten elders.
Moet zeggen dat ik niet echt te spreken ben over fastfood restaurants. Het is bagger zooi met gmo' s, of inderdaad schandalen wat je dan achteraf hoort als salmonella of ecoli bacterie gevonden dat soort dingen..
Als ik als toerist iets zou zoeken om ergens lekker te eten of lekker 'vet', dan zou het enigzins echt eten moeten zijn echt vlees (als ik vlees eter was), zelf gekneden pizza, huisgemaakte taart en niet waarvan je denkt: goh zo' n burger zou over een maand er nog steeds hetzelfde uit zien ? wat zou er eigenlijk inzitten?
Iets van een american bistro /grand cafe achtig waar alles gewoon huisgemaakt word.. Ik weet dat true food kitchen hier in Newport beach (hebben ook meerdere locaties in heel amerika) lekker goed eten heeft.
Waar je ook huisgemaakte soepen, burgers en pizzas kunt eten.
Het is een gezondere versie van de fastfood ketens maar, je weet wat er in je vlees en eten zit..
Laatst gewijzigd door asli1993 op 07 nov 2016, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
permanent resident: 10/25/2016
tomhster
Amerikakenner

Bericht door tomhster »

Off-topic: Ik zal wel een zeikerd zijn, maar ik zou een paar leestekens en hoofdletters best prettig hebben gevonden.
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

asli1993 schreef:Je kan beter mexicaans eten in een authentiek tentje.
Yep, helemaal mee eens.

En sliders zijn gewoon kleine hamburgers toch? In Palo Alto (Univ. Ave) zit een tentje met sliders, en 2 zijn goed voor een lunch, en 3 voor dinner. Erg lekker maar wel $$$. Maar ja, da's wel de hoofdstraat van Palo Alto, de Kalverstraat van de regio.

Afbeelding
Fiesta68
Amerikakenner
Partner van: KingKong65
Aantal x V.S. bezocht: 24

Bericht door Fiesta68 »

Mijn top 5, ik weet niet of je sommigen bij fastfood mag rekenen.
Voor mij is fastfood een snelle hap zonder tafelbediening.

1 - Whole Foods
2 - Panera Bread
3 - McDonald's
4 - In-Out-Burger
5 - Five Guys (maar dan enkel de burger)
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05--2024-11--2025-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

goldenhills schreef: En sliders zijn gewoon kleine hamburgers toch?
Ja maar White Castles zijn wel een begrip apart - en bepaald niet $$$. Vette hap met veel uien. Mijn man had er een keer een paar in het vliegtuig meegenomen in z'n handbagage (voor een vriend). Een klein jochie zei toen (in een sterk "Southern" accent) "mama, ah smell Whaht Castles!!!!"
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Wij zijn één keer bij Inn out geweest (dubbele burger en animal fries).
Dat vonden wij echt lekker. Maar wat een vreselijke zaak.
De rij stond ver tot aan buiten toe en het was vechten om een plekje.
Ik ga er in iedergeval in San Fransisco niet meer naar toe.
Volgens mij zijn er ook drive thru`s.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gast

Bericht door Gast »

goldenhills schreef:
asli1993 schreef:Je kan beter mexicaans eten in een authentiek tentje.
Yep, helemaal mee eens.
Een echt 'authentiek' Mexicaans restaurant ben ik trouwens nog nooit tegengekomen; overal krijg je hetzelfde: een kwak refried beans, guacamole, sour cream en een wrap met mystery meat en wat pico de gallo. En taaie chips met salsa.
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door M Kactus »

Dan ben je nog nooit goed Mexicaans gaan eten, of dan bestel je verkeerd, zo simpel is het :)

Los daarvan denk ik dat de meesten het er wel over eens zijn dat een duur restaurant, of een authentiek, independent tentje vaak lekkerder is dan een fastfoodrestaurant. Maar dat is toch niet het onderwerp? Soms heb je geen tijd of zin om iets te zoeken, en wil je iets waarvan je weet hoe het zal smaken.

En dan vind ik Chipotle een erg goeie. Heb er echt nog nooit last na gehad? Carl's, Rubio's en Capriotti's (kun je dat fastfoodketen noemen?) zijn een paar van onze favorieten. Panda ook, maar daar is het erg afhankelijk van het moment dat je komt, en wat je kiest. Goed kijken wat er lekker uitziet, dus.
Het is ons wel opgevallen dat bijna overal de fishburgers verdwijnen. Ze zetten allemaal in op een parade-hamburger. Prima, maar zo jaag je wel vegetariërs en pescatariërs weg.

En Taco Bell is ook uitstekend, als je weet waar je je aan moet verwachten!
Queste
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Queste »

eoms schreef:
goldenhills schreef: Yep, helemaal mee eens.
Een echt 'authentiek' Mexicaans restaurant ben ik trouwens nog nooit tegengekomen; overal krijg je hetzelfde: een kwak refried beans, guacamole, sour cream en een wrap met mystery meat en wat pico de gallo. En taaie chips met salsa.
Mijn BF is Mexican, hij weet ze echt wel te vinden ;) en ja, hij is ook regelmatig aan het schelden om het aan de amerikaanse smaak aangepaste menu. De authentieke mexicaan (taqueria) vind je dus ook in die stadsdelen waar de latino's wonen, niet waar de yanks zitten.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Gast

Bericht door Gast »

M Kactus schreef:Dan ben je nog nooit goed Mexicaans gaan eten, of dan bestel je verkeerd, zo simpel is het :)
Haha, misschien moet ik maar eens wat Spaans gaan leren :D
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Even over Denny's, maar dan niet over of het wel of niet fastfood is: op Veteran's Day kan je bij veel locaties gratis eten als je je military ID laat zien. Niet overal, in Florida deden ze er bijvoorbeeld niet aan mee. Maar in Utah en Texas wel.
Is natuurlijk vooral gericht op Amerikaanse armed forces, maar heb ook gehoord dat buitenlandse ID cards worden geaccepteerd.
ksanthony
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door ksanthony »

In België eet ik redelijk gebalanceerd , in de USA eet ik onverantwoord veel vettig , hieronder mijn top 5 :

1. Five Guys !!! (met enorm veel voorsprong)
2. Taco Bell
3. Fatburger
4. Popeyes
5. In N Out

Overwegend burgers , uiteraard nog vele andere geliefde (niet burger) ketens , maar niet top5 waardig.

Voor de donuts sowieso KrispyKreme , uiteraard bij voorkeur als ze net gemaakt worden :)
Verder qua ontbijt zo goed als dagelijks een skillet bij Denny's , af en toe eens afgewisseld door een bezoekje aan de iHop.
Afbeelding
tomhster
Amerikakenner

Bericht door tomhster »

In Londen zitten een Shakeshack en een Five Guys. Verder nog tips om dichterbij aan een flinke portie calorieën te komen?
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

tomhster schreef:Verder nog tips om dichterbij aan een flinke portie calorieën te komen?
Is Eindhoven dichtbij genoeg? Taco Bell komt binnenkort naar NL en Eindhoven lijkt de eerste locatie te krijgen: http://www.vastgoedmarkt.nl/nieuws/2016 ... -eindhoven
Johan VL
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Johan VL »

SuzieQ schreef:Ik vind Denny`s geen fastfood.
Ze bedienen je aan tafel en er zijn tal van gezonde (en lekkere!) opties.
Ik vond Denny's top. Zelf een hamburger samenstellen à la Subway. Die ook nog goed smaakte. En leuke milkshake, in zo'n shake-koker erbij. Pinda smaak, of Peanut-butter. die vulde wel extreem.

Tijdens het gourmetten had ik het nog over Sizzler. De biefstuk daar, vergeleken met de biefstuk hier. Dat was wel de lekkerste biefstuk die ik ooit heb gehad, daar bij Sizzler. Geen idee of dat zelfbediening is. Je besteld bij het binnenkomen aan een kassa, maar ze kwamen het wel naar de tafel brengen. Ook die friet was goed. Beetje zoals ze in NL boerenfriet hebben.
Gast

Bericht door Gast »

Fijn dat je daar lekker hebt gegeten, maar Sizzler is net zoals Denny's geen fastfood restaurant. :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer