Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Upgrade naar business class...?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
StageNYCfall2007
Amerikafan

Upgrade naar business class...?

Bericht door StageNYCfall2007 »

Wij werden op de terugweg (NYC-AMS) vanuit de catlle class ge-upgrade naar de business class.

Ik vraag me af hoe dat komt? Word je uitgekozen, wordt er willekeurig geselecteerd ofzo? Ik neem aan dat anderen onze plaatsen kregen en dat wij daarom een gratis upgrade kregen.

Of kun je er ook om vragen? (Heb ik ooit ergens gelezen)
GOD BLESS AMERICA
Land Of The Free, Home Of The Brave

USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
Verelle
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Upgrade naar business class...?

Bericht door Verelle »

StageNYCfall2007 schreef:Wij werden op de terugweg (NYC-AMS) vanuit de catlle class ge-upgrade naar de business class.
Ik vraag me af hoe dat komt? Word je uitgekozen, wordt er willekeurig geselecteerd ofzo? Ik neem aan dat anderen onze plaatsen kregen en dat wij daarom een gratis upgrade kregen.
Of kun je er ook om vragen? (Heb ik ooit ergens gelezen)
Eigenlijk alle vliegtuigmaatschappijen nemen meer reserveringen aan, dan er stoelen zijn, waarschijnlijk was er in jullie geval een te kort aan stoelen in Economy Class, waardoor jullie een upgrade kregen, waarom jullie en niet iemand anders, dat weet ik niet. (Maar als de business class ook vol zit kan dit ook inhouden dat je moet achterblijven.) Is mij ook al eens overkomen, maar dan kan je een vergoeding krijgen + een hotel overnachting als je een nacht moet overblijven.

Meestal krijgen mensen met een frequent flyer kaart voorrang, zo hebben wij ook wel eens een upgrade gehad.

Een paar jaar geleden zijn we met KLM naar Vancouver gevlogen en hebben we zelf om een upgrade gevraagd, door onze KLM punten in te wisselen.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
travelgirl61
Amerika-ontdekker

Bericht door travelgirl61 »

Ik vraag altijd om een up-grade. Meestal lukt het wel, soms niet. Afhankelijk van wat beschikbaar is.
Elke reis begint met de eerste stap
Verelle
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Verelle »

travelgirl61 schreef:Ik vraag altijd om een up-grade. Meestal lukt het wel, soms niet. Afhankelijk van wat beschikbaar is.
Dat mag je van mij betreft wel verduidelijken. Ik neem toch aan dat je dan wel moet bijbetalen op een of andere manier? Hetzij via punten of geld?
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Ik vlieg regelmatig met Continental en heb Elite status. Als ik vluchten binnen de US boek dan heb ik soms kans op een gratis upgrade omdat er dan stoelen over zijn in business en tekort in economy. Ze zetten dan liever frequent flyers op de business plaatsen (als dank voor trouwe klant zijn), dan dat ze zomaar mensen in business class zetten. Als je vroeg incheckt (online) dan heb je de meeste kans.
Helaas probeer ik nu ik steeds naar Nederland moet vliegen met de kinderen de overstappen te vermijden en dat betekent ook dat ik geen upgrade krijg. De 1 na laatste keer vloog ik wel met de kinderen en had ik een overstap op Newark naar Houston. Toen kreeg ik wel een upgrade, maar de kinderen niet en toen heb ik maar bedankt :-).

Het hangt van de maatschappij af wat hun policy is op het gebied van upgraden.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Het heeft er ook mee te maken wat voor een soort Economy ticket je hebt. Daar zijn verschillende gradaties in.
De buurvrouw naast je kan een veel goedkoper ticket hebben dan jij.

Daar wordt naar gekeken wanneer je een upgrade krijgt i.v.m overboeking door de maatschappij zelf.

Tevens heeft het er ook wel een beetje mee te maken hoe je je gedraagt, uit ziet en kleed.
Ze zetten natuurlijk geen stel jonge guppekoppen die zich klem drinken van het bier in de businessclass. :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer