Die gebruik ik ook. Vooraf alle APN instellingen voor 3 opgezocht en ingesteld, maar helaas. Wellicht is het bij het abonnement of prepaid van jou anders geregeld en wel toegestaan. Welk abonnement heb je van Three en wat is daar het voordeel van t.o.v. Arieli (1maand onbeperkt voor $48)?Ik werk met een mifi routers. Dit ging prima met 4 devices. Tethering via bijv een iPhone geblokkeerd kunnen zijn omdat in het ios profiel vast gelegd is.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Telefonie en mobiel internet in de VS
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Telefonie en mobiel internet in de VS
wat ik een groot bijkomend voordeel van de arieli kaartjes vind dat je binnen usa gratis kunt bellen en gratis naar nederland kunt bellen.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Ja en wat ons Arieli sim kaart betrof, we werden ook "regelmatig" gebeld 

Hallo
Ik vertrek binnenkort naar Amerika en zou daar graag gebruik maken van data alsook bellen in Amerika zelf én naar huis. Ik ben zo'n kleine maand in Amerika. Ik had gedacht om het prepaid "Simply Prepaid" van T-Mobile aan te schaffen met de optie "Stateside International Calling". Dit zou in totaal 60 USD kosten.
Ik ga er van uit dat eens ik in Amerika aankom, ik een T-Mobile winkel kan binnenstappen en een dergelijk product kan aanschaffen dat meteen ook werkend is? Ik heb een unlocked iPhone die ik in België gekocht heb, deze werkt perfect in Amerika?
Het Simply Prepaid is toch een product dat ook eenmalig aangekocht wordt en waar er geen abonnement aan vast hangt? Werkt prepaid in Amerika op dezelfde manier als hier bij ons?
Misschien zijn er nog zaken waar ik niet over nagedacht heb, meld ze gerust!
Bedankt voor de hulp!
Ik vertrek binnenkort naar Amerika en zou daar graag gebruik maken van data alsook bellen in Amerika zelf én naar huis. Ik ben zo'n kleine maand in Amerika. Ik had gedacht om het prepaid "Simply Prepaid" van T-Mobile aan te schaffen met de optie "Stateside International Calling". Dit zou in totaal 60 USD kosten.
Ik ga er van uit dat eens ik in Amerika aankom, ik een T-Mobile winkel kan binnenstappen en een dergelijk product kan aanschaffen dat meteen ook werkend is? Ik heb een unlocked iPhone die ik in België gekocht heb, deze werkt perfect in Amerika?
Het Simply Prepaid is toch een product dat ook eenmalig aangekocht wordt en waar er geen abonnement aan vast hangt? Werkt prepaid in Amerika op dezelfde manier als hier bij ons?
Misschien zijn er nog zaken waar ik niet over nagedacht heb, meld ze gerust!
Bedankt voor de hulp!
- Bushmaster
- Amerika-expert
Waarom geen Arieli (of vergelijkbaar) nu vast aanschaffen? $38,00 voor 30 dagen.
Hoeft je in de US ook niet op zoek naar een T-mobile punt. SIM in je telefoon en gaan.
Hoeft je in de US ook niet op zoek naar een T-mobile punt. SIM in je telefoon en gaan.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Dat is ook mijn gedachte.
Ben er al een tijdje het een en ander over aan het lezen hier, maar kom geen alternatieven tegen die voordeliger zijn dan Arieli. Ik kan er ook geen slechte dingen over vinden. Het is ook allemaal maar administratief. Het gaat over het T-Mobile netwerk, dat is dus niet beter of slechter dan via T-Mobile zelf.
Ben er al een tijdje het een en ander over aan het lezen hier, maar kom geen alternatieven tegen die voordeliger zijn dan Arieli. Ik kan er ook geen slechte dingen over vinden. Het is ook allemaal maar administratief. Het gaat over het T-Mobile netwerk, dat is dus niet beter of slechter dan via T-Mobile zelf.
Iemand ervaring met deze:
http://www.telestial.com/view_product.p ... =MPRM-BLUS
Ik zal waarschijnlijk eind oktober 3 weken roadtrippen in het zuidoosten en wil onderweg makkelijk iets kunnen reserveren zonder persé naar 'n wifi punt te moeten.
Voordeel van die telefoon lijkt mij dat ik mijn Nederlandse telefoon gewoon in tact kan laten zonder daar m'n simcard uit te hoeven verwijderen.
http://www.telestial.com/view_product.p ... =MPRM-BLUS
Ik zal waarschijnlijk eind oktober 3 weken roadtrippen in het zuidoosten en wil onderweg makkelijk iets kunnen reserveren zonder persé naar 'n wifi punt te moeten.
Voordeel van die telefoon lijkt mij dat ik mijn Nederlandse telefoon gewoon in tact kan laten zonder daar m'n simcard uit te hoeven verwijderen.
Je koopt voor <$30 op Ebay een prima tweede telefoon. Kijk eens naar een Lumia 925 oid. 4G, hotspot, navigatie (offline met Here), prima camera, etc. Alle Lumia toestellen die geen upgrade naar Win10 ontvingen zijn echt spotgoedkoop in de tweedehands markt en voldoen prima als vakantietelefoon. Op Marktplaats moet dat ook lukken, al zijn de vraagprijzen wel wat hoger, maarja, het blijven vraagprijzen he..
Ik ben ook van plan om een AT&T Gophone plan aan te schaffen. Vraagje: moet je bij een iphone (simlock vrij) iets aanpassen aan je instellingen om de simcard te kunnen gebruiken?sanook schreef:Voor $45 haal je bij de AT&T shop een prepaid plan van 6GB wat geschikt is voor tethering. Misschien niet het goedkoopste oplossing maar je gaat wel met een werkende oplossing de deur uit. Altijd wel een AT&T shop in de buurt
https://www.att.com/shop/wireless/gophone-plans.html
@Gtske; nee is plug and play.
Ik weet niet waar je precies naar toe gaat, maar mijn AT&T ervaring in met name in Utah is niet zo best. Ik had afgelopen jaar AT&T en geen bereik in Utah. Ben in totaal zo'n 4 dagen "off the grid" geweest. Mijn man had een Arieli kaartje (T Mobile) en had in ieder geval af en toe bereik.
Ik weet niet waar je precies naar toe gaat, maar mijn AT&T ervaring in met name in Utah is niet zo best. Ik had afgelopen jaar AT&T en geen bereik in Utah. Ben in totaal zo'n 4 dagen "off the grid" geweest. Mijn man had een Arieli kaartje (T Mobile) en had in ieder geval af en toe bereik.
Hoi allemaal, kun je zon arieli kaart ook in een t mobile winkel in bv SF kopen en laten installeren in een winkel? Of is die alleen online beschikbaar? Is voor 4 weken 4 GB eigenlijk wel toereikend?
- Bushmaster
- Amerika-expert
soortgelijke simkaarten zijn daar wel te koop, de Arieli heb ik echter in geen enkele winkel gezienHoi allemaal, kun je zon arieli kaart ook in een t mobile winkel in bv SF kopen en laten installeren in een winkel? Of is die alleen online beschikbaar?
die vraag kan niemand beantwoorden, wat ga je er mee doen? Beetje whatsappen of een vietbslwedstrijd streamen?Is voor 4 weken 4 GB eigenlijk wel toereikend?
Wat is het voordeel van mifi?
Vorig jaar had alleen ik internet op mijn telefoon en op zich voldeed dat ons wel.
Sowieso was de dekking niet super en hebben we heel vaak geen bereik gehad.
Ik zou liever een simkaartje hebben dat ik een evt volgende keer weer kan gebruiken maar ik geloof dat dit niet echt haalbaar is.
Vorig jaar had alleen ik internet op mijn telefoon en op zich voldeed dat ons wel.
Sowieso was de dekking niet super en hebben we heel vaak geen bereik gehad.
Ik zou liever een simkaartje hebben dat ik een evt volgende keer weer kan gebruiken maar ik geloof dat dit niet echt haalbaar is.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Voordeel van een mifi is dat je met meer personen tegelijk van 1 simkaartje gebruik maakt. Zoals ik nu.
Dit hebben wij ook gedaan. Werkt echt super fijn. De kaart wordt thuisgestuurd (dus tijdig bestellenBushmaster schreef:Waarom geen Arieli (of vergelijkbaar) nu vast aanschaffen? $38,00 voor 30 dagen.

Ok thanx
Arieli wordt het
Vraag me wel af welke maat kaart voor een hone6s micro of nano
En is free calls ook voor bellen van elkaars mobiel binnen de vs?
Arieli wordt het
Vraag me wel af welke maat kaart voor een hone6s micro of nano
En is free calls ook voor bellen van elkaars mobiel binnen de vs?
- Bushmaster
- Amerika-expert
Alleen de data of ook bellen?jan_nl schreef:Voordeel van een mifi is dat je met meer personen tegelijk van 1 simkaartje gebruik maakt. Zoals ik nu.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Heb gisterenavond ook 2 sims besteld bij Arieli.
Deze ochtend al een mailtje terug gekregen dat deze vandaag naar mij verstuurd worden.
Zie wel wanneer ik die hier (België) binnen krijg.
Deze ochtend al een mailtje terug gekregen dat deze vandaag naar mij verstuurd worden.

Zie wel wanneer ik die hier (België) binnen krijg.
- Bushmaster
- Amerika-expert
gaat best snel, worden vanuit New York verstuurd
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht