Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisgenoten gezocht...

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Reisgenoten gezocht...

Bericht door Coyote »

Hallo allemaal,

Gezien de positieve reacties op de poll voor een reisgenoten-forum, is besloten deze topic te openen voor forumleden die op zoek zijn naar reisgenoten.

In eerste instantie zullen we starten met een sticky. Afhankelijk van de belangstellig voor dit onderwerp, wordt in een later stadium bekeken of hier ook een apart forum voor moet worden gemaakt.

Verzocht wordt in deze topic alleen oproepen te plaatsen. Reageren kan men vervolgens door een PB-tje of een email te sturen naar degene die de oproep geplaatst heeft.
Laatst gewijzigd door Coyote op 13 mar 2007, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Dan ben ik de eerste! :wink:

Hallo allemaal,

3 Juni a.s. wil ik een groepsreis van 22 dagen door Noordoost Amerika maken met reisorganisatie Djoser.

Wie lijkt het leuk om mee te gaan?

Globale opzet van de reis:
Newark, Lancaster, Washington DC, Williamsport, Niagara Falls (Canada), Syracuse, Saratoga Springs, Lake George, Lake Placid, Ausable Chasm, Gorham, Sanfort, Bar Harbor, Boston, Cape Cod, Newport, New York City.

Het lijkt me leuk om alvast te mailen of stuur me een PB-tje!

Groetjes van Marloes (28jr)
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Van 8 juli t/m 30 juli reis ik van Miami naar New York...all by myself.
Het lijkt me leuk als ik (voor een deel van) de reis gezelschap zou hebben.
ik ben van 8 t/m 15 juli in Miami, daarna trek ik door naar Washington (3 dagen), Philadelphia (2 dagen) en New York (11 dagen).

Dus wie zin heeft, of toevallig in deze periode in 1 van de genoemde steden verkeerd....

Ik vind een reisgenotenforum trouwens wel een goed idee! ik miste dat al een tijdje hier en het kan heel handig zijn als je op zoek bent naar amerika-fanaten om mee op reis te gaan!! :D
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

raymwack schreef:Hallo,

Ik zoek nog 2 a 3 personen voor een 3 weekse reis naar het Westen met al zijn Nationale Parken.
Dit is reeds mijn 11e keer dus ervaring genoeg.
Met een klein groepje verschillende parken en Vegas,San Francisco enz.bezoeken is prachtig met op voorhand geplande hotels en eventuele kleine wandelingen.
Indien vragen of interesse mail me gerust.
Ray,
JansenS schreef:misschien wel handig om de datum erbij te zetten?
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
raymwack
Amerika-newbie

reisgenoten gezocht voor W.Amerika

Bericht door raymwack »

Reistijd tussen 15 mei en 15 juni 2007.

Groetjes,
Skuye
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Skuye »

raymwack schreef:Hallo,

Ik zoek nog 2 a 3 personen voor een 3 weekse reis naar het Westen met al zijn Nationale Parken.
Dit is reeds mijn 11e keer dus ervaring genoeg.
Met een klein groepje verschillende parken en Vegas,San Francisco enz.bezoeken is prachtig met op voorhand geplande hotels en eventuele kleine wandelingen.
Indien vragen of interesse mail me gerust.
Ray,
Lijkt me allemaal harstikke gaaf, maar zou toch al [ waar/als mogelijk ] een paar richtprijzen zien ( zo kan ik kijken of het ook haalbaar is op financieel gebied )
raymwack
Amerika-newbie

reis usa

Bericht door raymwack »

Hallo,
Ik kan u enkel een richtprijs geven aan een persoonlijk mailadres,daar ik anders reklame maak dat verboden is.
Groetjes,
Skuye
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Skuye »

oww ok, das prima ik zal u via pm mijn mail adres doen, bijvoorbaat dank.
Kombat
Amerika-ontdekker

Bericht door Kombat »

Zijn er veel jongeren van +/- 18 jaar die naar de Vs willen reizen?
Ik wil het namenlijk heel erg graag!
Ik wou eerst met een groepsreis gaan maar dat lijkt me toch wel gaar, telkens in die bus suffen..
Bij mij op school zijn er genoeg die wel willen maar dan spelen de financien een belemmerende factor... :cry:
Het lijkt mij wel vet om bijvoorlbeeld de oude Route 66 te doen (dan zie je wat van heel de VS)
Autogek!
Jules
Amerika-newbie

Bericht door Jules »

Ik ben nu 19, ben vorig jaar in mn eentje een jaar in Boston gaan studeren, ik wil absoluut terug naar Amerika, dus de loterij ga ik in het laatste jaar van mn studie absoluut aan mee doen. Ik heb destijds geluk gehad dat ik het kon financieren door hard te werken en mn ouders die wel wouden lenen. Als je op reis wilt naar Amerika, zeker voor de eerste keer, werk dan eerst een jaar van te voren. Als is het maar 1x per week en zet dat geld dan opzij
Geweest: New Hampshire, Massachusetts, New York, West-Virginia
JansenS
Amerika-ontdekker

Bericht door JansenS »

Kombat schreef:Zijn er veel jongeren van +/- 18 jaar die naar de Vs willen reizen?
Ik wou eerst met een groepsreis gaan maar dat lijkt me toch wel gaar, telkens in die bus suffen..
Bij mij op school zijn er genoeg die wel willen maar dan spelen de financien een belemmerende factor... :cry:
Het lijkt mij wel vet om bijvoorlbeeld de oude Route 66 te doen (dan zie je wat van heel de VS)
kijk met dat probleem zit ik ook, niemand heeft geld. Ben zelf 20 en zit ook te denken om naar Amerika te gaan voor een maandje oid....
laat maar wat horen?
LeeiLa_
Amerika-ontdekker

Bericht door LeeiLa_ »

ik ben eigenlijk al vanaf 15 juni in amerika,maar doordat ik eerst 2 maanden ga werken ,kan ik vanaf 19 augustus reizen tot 15 september, ik begin denk ik ergens rond boston, en wil wel overal heen gaan, wie meer wil weten of hierover babbelen. mail dan L_3yl0s@hotmail.com

:oops:
14 juni naar the states :-)
LeeiLa_
Amerika-ontdekker

Bericht door LeeiLa_ »

Kombat schreef:Zijn er veel jongeren van +/- 18 jaar die naar de Vs willen reizen?

Mischien is het handig om erbij te zetten wanneer je gaat?
14 juni naar the states :-)
JMA3
Amerika-newbie

Bericht door JMA3 »

Nou ik dan..jongen van 19 jaar, wil in de herfst vertrekken als het kan, geld zat om het een hele tijd uit te houden in de vs, en wil het liefst nog een kleine tijd australie eraan vooraf laten gaan.
Het plan is nog vrij vaag, maar ik wil het wel graag.
Als je ook nog niet zover bent maar het wel van plan bent en je wilt misschien eens erover praten ofzo..oudere jongens/meisjes/vrouwen mag ook.
Fargo
Amerikafan

Bericht door Fargo »

Fargo hier...29/male/Roosendaal

Ik wil in mei (eventueel juli) 2008 een weekje New York doen. Vooralsnog ziet het er naar uit dat ik alleen moet reizen. Geen probleem, maar mocht iemand rond diezelfde periode reeds plannen hebben om die kant op te gaan, laat het me dan weten! Wellicht kunnen we samen de stad verkennen...

Het wordt mijn eerste bezoek aan New York, dus er staan wel een paar voor de hand liggende bezienswaardigheden op het programma. Verder gewoon van plan om de stad echt te beleven.
I'm going where the sun keeps shining, through the pouring rain
Going where the weather suits my clothes
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Aankomende zomer (2008) wil ik graag naar de VS. Aangezien ik vorig jaar al bij familie en het jaar daarvoor bij vrienden geweest ben, kan ik daar de volgende zomer niet wéér gebruik van maken :wink: Ik wil daarom graag met een georganiseerde groepsreis mee. Nu is het zo, dat je voor 1 persoon véél meer geld moet betalen dan als je met 2 personen bent. Dit kan zo'n 800 euro schelen; behoorlijk veel dus. Ik zoek dus eingelijk iemand, om een kamer mee te delen. Natuurlijk is het ook gewoon gezellig (als het klikt), om echt samen mét iemand die reis te maken. Natuurlijk zijn er nog meer mensen mee, maar die zijn meestal ook met z'n 2en, en als ik dan helemaal alleen ben, dus dat ook zo....alleen.

Ik wil graag in juli/augustus gaan. Ik heb nog niet een reis of organisatie uitgekozen, maar ik denk: stel dat er iemand ook graag een reis wilt maken deze zomer, dan kan ik misschien samen met die persoon een reis en organisatie uitzoeken. Wat mij heel leuk lijkt, is van west naar oost (of andersom natuurlijk). Ik heb 2,5 jaar geleden een rondreis gemaakt door het westen van de VS (California, Utah, Nevada en Arizona) en dat vond ik zó ontzettend mooi, dat ik er best nog wel een keer heen wil! Maar ik wil ook graag naar New York en Washington, dus een reis van de ene kant naar de andere kant, zou wel ideaal zijn! (Ik heb al zo'n reis gezien bij Kuoni).

Als je geinteresseerd bent, PM mij dan even!

Groetjes, Larissa (20 jaar, over een maand 21)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Larissa, kan je niet met een jongerenorganisatie op reis? Ik reisde vroeger zo met VTB (de Belgische AAA): dat waren jeugdreizen - ik geloof dat je ouder dan 18 en jonger dan 26 of30 moest zijn - en ginder ter plaatse zag je dan wel met wie je de kamer deelde.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Magnolia87
Amerikakenner

Ik heb gezocht op Internet, maar kan nergens een jongerenreis vinden die naar Amerika gaat.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Magnolia87 schreef:Ik heb gezocht op Internet, maar kan nergens een jongerenreis vinden die naar Amerika gaat.
Wat dacht je van:

http://www.suntrek.com/
http://www.trekamerica.com/
Magnolia87
Amerikakenner

Marjol schreef:
Magnolia87 schreef:Ik heb gezocht op Internet, maar kan nergens een jongerenreis vinden die naar Amerika gaat.
Wat dacht je van:

http://www.suntrek.com/
http://www.trekamerica.com/
Ik bedoelde eigenlijk een Nederlandse, maar een Amerikaanse organistatie kan natuurlijk ook. Dankje voor de tip!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer