Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ik neem mee in mijn handbagage:

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
bzawity
Amerika-ontdekker

Ik neem mee in mijn handbagage:

Bericht door bzawity »

Hi allen, ik ga in september naar Amerika reizen en vroeg me af of ik ergens rekening mee moest houden met het meenemen van mijn apparatuur.

Ik neem namelijk het volgende mee in mijn handbagage:
[*]DJI Mavic Pro (3 batterijen intotaal)
[*]Nikon camera
[*]GoPro
[*]Laptop

Ik heb voor mijn Drone zojuist 5 dollar betaald via de website waar ik me Drone hoor te registreren, is dat het enige wat ik hoef te doen voor mijn drone? En mijn batterijen? Mogen die gewoon los in mijn tas?
opvakantie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ik neem mee in mijn handbagage:

Bericht door opvakantie »

Nu weet ik niet waar je precies naartoe gaat maar ik heb in veel parken al borden gezien met 'verboden voor drones'.
Dus even een fly by over de Grand Canyon gaat er niet in zitten.
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Zou wel super grappig zijn als je met je drone vliegt en hij zo de GC in valt....haha sorry :o ik zie het zo voor me :)
bzawity
Amerika-ontdekker

Bericht door bzawity »

opvakantie schreef:Nu weet ik niet waar je precies naartoe gaat maar ik heb in veel parken al borden gezien met 'verboden voor drones'.
Dus even een fly by over de Grand Canyon gaat er niet in zitten.
Ik besef me dat ik boven de national parks niet mag vliegen, maar er zullen genoeg leuke plekken daarbuiten zijn waar ik dat wel kan doen (roadtrip La - LV - LA).

Mijn vraag was meer gefocust op het meenemen van alle apparatuur in het vliegtuig als handbagage en of ik hiermee Amerika binnen kom, en of ik ergens rekening mee hoor te houden.
vimo schreef:Zou wel super grappig zijn als je met je drone vliegt en hij zo de GC in valt....haha sorry :o ik zie het zo voor me :)
Dat zou een dure grap zijn.... :shock:
ohjajoh?
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door ohjajoh? »

Geen idee, maar waarom stop je spullen als een drone en een goPro niet gewoon in je koffer?
bzawity
Amerika-ontdekker

Bericht door bzawity »

Geen idee? Tot nu toe altijd in mijn handbagage gedaan, behalve de drone dan want die heb ik pas. Maar normaal zit altijd mijn laptop, nikon camera en gopro in mijn handbagage en dat ging altijd prima? Naar Azië geweest, en ook naar Mexico (via USA).
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Denk ook niet dat je in steden als Los Angeles en Las Vegas mag gaan vliegen, wegens terreurdreiging....(gok ik zomaar even hoor)
ohjajoh? schreef:Geen idee, maar waarom stop je spullen als een drone en een goPro niet gewoon in je koffer?
Sowieso kan je verzekering hier moeilijk over gaan doen als die opeens weg is, omdat je hem niet in het zicht had!
ohjajoh?
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door ohjajoh? »

groennom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door groennom »

Ik heb geen Drone, maar een Nikon DSLR, GoPro, Laptop en 2 iPads heb ik in mijn handbagage meegenomen. Geen enkel probleem, naar mijn ervaring wordt er niet gekeken naar wat je bij je hebt. Als je maar de juiste spullen (Laptop en iPads) uit de handbagage haalt op het moment dat ze het willen scannen.
bzawity
Amerika-ontdekker

Bericht door bzawity »

ohjajoh? schreef:Misschien heb je hier iets aan?
https://www.dronewatch.nl/2016/02/06/wa ... vliegtuig/
Bedankt, ik ga denk ik drie lipo safe bags bestellen puur om mijzelf in te dekken op het vliegveld dat alles goed beschermd is.
groennom schreef:Ik heb geen Drone, maar een Nikon DSLR, GoPro, Laptop en 2 iPads heb ik in mijn handbagage meegenomen. Geen enkel probleem, naar mijn ervaring wordt er niet gekeken naar wat je bij je hebt. Als je maar de juiste spullen (Laptop en iPads) uit de handbagage haalt op het moment dat ze het willen scannen.
Bedankt!
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Vriend heeft ook ooit een DJI Phantom meegenomen in z'n rugzak. Geen probleem. Viel natuurlijk duidelijk op op de scanner, dus hij moest die er wel eens uithalen.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer