Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke spullen nodig voor hiking in de VS?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Welke spullen nodig voor hiking in de VS
Ik heb sinds vorig jaar ook Leki stokken, maar dan uitschuifbaar die vast moet klikken, wel met een soort veiligheid zodat hij niet zomaar in kan klappen. Ik had ze gekocht omdat ik last van mijn knie had. Ben er heel blij mee. Ik heb duidelijk minder last van vermoeide benen en spierpijn omdat je je kracht meer verdeeld. En het scheelt voor mij enorm bij klimmen en klauteren. Ik ben niet zo lang, dus bij veel rotsblokken waar mijn man gewoon op- op afstapt moest ik altijd klauteren. Nu gebruik ik de stokken ter o dersteuning. Sinds dit jaar gebruik ik wel van die rubberen dempers trouwens. Veel paden die wij lopen hebben toch een harde (rots) bodem en ik irriteerde me erg aan dat getik. Ik had het idee dat heel Zion wist dat ik de Hidden Canyon trail liep
.

Re: Welke spullen nodig voor hiking in de VS
Ook wij hebben nog nooit problemen met de stokken gehad. Onze eerste stokken waren van een goedkoop merk om maar eens uit te proberen of het wel lekker lopen was met stokken. Ze zijn jaren meegegaan en eigenlijk nooit problemen gehad met in- en uitschuiven. We waren ze een keertje vergeten mee te nemen en hebben toen in Oostenrijk Leki's gekocht. Het prijsverschil zit vooral in het materiaal. Carbon is gewoon duurder maar wel een stuk lichter.
@Roelb Maar ook ik vraag me af hoe je niet inschuifbare stokken mee neemt in het vliegtuigGalapogos schreef:Hoe wil je niet-inschuifbare stokken meenemen in het vliegtuig?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1081 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties