Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Binnenlandse vluchten: duur?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
AmonRa
Amerika-ontdekker

Binnenlandse vluchten: duur?

Bericht door AmonRa »

Waarschijnlijk verblijf ik volgend jaar voor 6 maanden in de VS, voor een werkperiode behorende bij mijn opleiding. ( :D :D zin in!!!)

Nu heb ik wat vrije dagen die ik graag wil besteden aan het bezoeken van een aantal grote steden, zoals New York, Chicago of misschien Las Vegas.

Ik heb een vraag aangaande de vluchten. Ik hoor vaak dat binnenlandse vluchten geen r**t kosten, maar ik zit nu eens te kijken op een aantal sites en ik schrok er eigenlijk wel van...

Vanaf Atlanta naar New York betaal je al gauw zo'n 350 euro voor een ticket en naar Las Vegas zo'n 300 euro. Is dit wat anderen goedkoop vinden of zoek ik verkeerd?

Wat is de goedkoopste optie? Nu alles al boeken of daar ter plekke?
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

ik ben deze zomer voor 90 euro van Miami naar Washington gevlogen.
Geboekt bij American Airlines
Er zijn nog wel wat prijsvechters ook in Amerika maar weet even de naam niet meer. Maar je kan vaak voor zo'n 100 -150 dollar al een eind komen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer