Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Handig reisdagboekje gezocht

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
PeterVH72
Amerika-ontdekker

Handig reisdagboekje gezocht

Bericht door PeterVH72 »

Ik ben voor mijn echtgenote op zoek naar wat kadootjes voor onder de kerstboom en nu dacht ik aan een reisdagboekje die ze volgend jaar op onze Amerikareis zou kunnen invullen!
Hebben jullie al ooit zoiets gebruikt?
Zou het handig zijn dat dat boekje in een soort van (leren) mapje zit waar ze eventueel nog andere dingetjes kan in bij houden zoals bvb tickets van iets wat we bezocht hebben, een kaartje van de streek of National Parc, ansichtkaartjes van waar we geweest zijn...
Hebben jullie soms tips van waar ik zoiets zou kunnen kopen? Liefst online want ik heb niet veel tijd om naar winkels te gaan
Alvast bedankt :thumbup:
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Handig reisdagboekje gezocht

Bericht door Tipsy_1 »

Wat dingetjes kopen in de hema (schrift met harde kaft en elastiek) en zelfs met wat afgeprinte dingen (Plannetje en zo) iets knutselen?
Ik heb mijn roadbook gisteren in een binder (zo'n ding met ringen, ik weet niet hoe dat echt noemt) met 40 fardjes van Hema gestoken en ben er superblij mee. Is ook een handig cadeautje?
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

ik heb als reisdagboek om notities te nemen trouwens liefst iets met ringen dat ik 360 graden kan omdraaien. Omdat ik bvb in de auto schrijf. Iets dat enkel als "boekje" opengaat is dan niet handig.
Gast

Bericht door Gast »

Als je googled op Reisdagboek of travel journal kom je een heel eind.

Ik gebruikte vroeger gewoon een boekje met harde kaft en ruitjes papier met zo'n elastieken penhouder en een lintje erin. Voldeed ook altijd prima. Die heb je van heel klein tot A4. De mooiste (en relatief dure) zijn imho van Moleskine...ook prima om in te tekenen trouwens. Heb ze nog altijd bij me als ik reis, maar gebruik ze (helaas) te weinig meer....
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Terpies schreef:De mooiste (en relatief dure) zijn imho van Moleskine...ook prima om in te tekenen trouwens. Heb ze nog altijd bij me als ik reis, maar gebruik ze (helaas) te weinig meer....
Helemaal mee eens! Zij hebben ook diverse speciale reisedities (buiten dat de reguliere ook prima fungeren als reisdagboek).
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Ik heb zelf een organiser. Ik steek er geen agenda in maar andere vullingen zoals gelijnde en geruite blaadjes, schetsblaadjes, tabkaarten, plastic insteekmapjes (voor prulletjes te bewaren).

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer