Ik probeer online wat te bestellen en volgens mij alles goed gedaan (zoals ik het altijd doe) maar als ik op submit druk krijg ik het volgende te zien:
"please enter your 5 digit or 5 digit +4 zipcode.
Ik neem aan dat het met het adres te maken heeft, heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit.
Iemand enig idee?
Volgens mij houdt dat in dat je een Amerikaanse postcode moet invoeren. Die bestaat nl. uit 5 cijfers en wordt soms ook wel met 5 + 4 cijfers genoteerd.
paula58 schreef:Ik probeer online wat te bestellen en volgens mij alles goed gedaan (zoals ik het altijd doe) maar als ik op submit druk krijg ik het volgende te zien:
"please enter your 5 digit or 5 digit +4 zipcode.
Ik neem aan dat het met het adres te maken heeft, heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit.
Iemand enig idee?
Paula
5 digit betekent een nummer met 5 cijfers. In dit geval de Amerikaanse postcode. Ik weet niet hoe dat gaat met een Hollands nummer.
Ik had al Nederland ingevoerd maar bleef toch met die postcode knoeien wat niet lukte.
Ik heb nu bij zipcode de 4 cijfers ingevoerd (de letters weggelaten) er een 0 achtergezet, streepje en nog 4 nullen erachter.
Achter de straatnaam heb ik dus maar ook nog een keer mijn complete postcode gezet, moet nu wel goedkomen.
Dank jullie wel allemaal. :doublethumb:
paula
Misschien heeft het ding ook niet door dat je met Nederland dat land in Europa wilt bedoelen, maar denkt hij dat het over Nederland in Texas of Colorado gaat? Ben je er dus zeker van dat je internationaal kan bestellen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
kastelke schreef:Misschien heeft het ding ook niet door dat je met Nederland dat land in Europa wilt bedoelen, maar denkt hij dat het over Nederland in Texas of Colorado gaat? Ben je er dus zeker van dat je internationaal kan bestellen?
Ik heb Netherlands, Europe voor de zekerheid ingevult en het was bij de San Diego Zoo, daar stond op de site dat je de kaartjes ook van "overseas" kon bestellen dus neem aan dat het wel goed komt.
Paula
Als zoiets weer gebeurt dat men een 5 digit zipcode vraagt, gebeurt ook weleens bij benzine pompen als je met een credit card betaalt....een nul voor de NL postcode.
wiepster schreef:Als zoiets weer gebeurt dat men een 5 digit zipcode vraagt, gebeurt ook weleens bij benzine pompen als je met een credit card betaalt....een nul voor de NL postcode.
Ok. En die 4 nummers erna, kan je daar dan ook het beste 4 nullen invullen of maakt dat niet veel uit?
Paula
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.