Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vluchten naar Memphis
Vluchten naar Memphis
Hallo Allemaal.
Ik ben met mijn gezin opzoek naar vliegtickets naar Memphis. Maar de prijzen vallen ons ontzettend tegen. Is er misschien een alternatieve luchthaven in de buurt van Memphis waar je goed op kunt vliegen. Het gaat om een enkeltje.
Groeten Rudy
Ik ben met mijn gezin opzoek naar vliegtickets naar Memphis. Maar de prijzen vallen ons ontzettend tegen. Is er misschien een alternatieve luchthaven in de buurt van Memphis waar je goed op kunt vliegen. Het gaat om een enkeltje.
Groeten Rudy
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Vluchten naar Memphis
(Intercontinentale) Enkeltjes zijn in de regel sowieso heel duur. Mogelijk is een retour zelfs goedkoper. Komt omdat luchtvaartmaatschappijen alleen goedkope tarieven hebben voor retourtjes. Uitzonderingen zijn de low cost carriers maar die vliegen (voor zover ik weet) niet vanuit Europa naar Memphis.
Of je moet je vlucht opsplitsen in 2 trajecten: 1 van Europa naar USA met een lowcost carrier (Norwegian, WOW enz) en dan een los enkeltje kopen voor de binnenlandse vlucht.
Of je moet je vlucht opsplitsen in 2 trajecten: 1 van Europa naar USA met een lowcost carrier (Norwegian, WOW enz) en dan een los enkeltje kopen voor de binnenlandse vlucht.
Memphis is sowieso een dure bestemming aangezien die vrijwel geen of heel weinig vluchten naar/van Europa heeft. Inderdaad kijken of je kan opsplitsen: vliegen naar een populaire bestemming plus binnenlandse vlucht. Hou er wel rekening mee dat je bij twee los geboekte tickets in de problemen kan komen als de overstaptijd niet lang genoeg is door bijv. vertraging.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Het is vrij ongebruikelijk om een enkeltje te nemen, is daar een reden voor ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3825 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties