En dan vraag ik mij af of ik überhaupt zou willen.....
Het is Trump die graag wil dat de economie weer op gang komt; pandemie of niet. En dan al die relletjes, steken de mensen elkaar sneller aan en kan het virus weer heerlijk z'n gang gaan.
Mijn vlucht van eind mei is gecanceld en ik wacht met weer boeken tot het een stuk rustiger is en ik zeker zonder angst in een overvol vliegtuig kan stappen.
Dit jaar maar een keer overslaan.
De president zegt wel meer dingen die hij niet kan waar maken. Hij zei ook al eens dat met pasen alles normaal moest zijn. Ik denk dat ze er nog lang niet klaar voor zijn. Ik zie het tenminste niet gebeuren dat over een paar weken vliegtuigen vol toeristen de oceaan over gaan.
Ik weet waar Las Vegas ligt, en weet ook dat KLM daar op vliegt (ben de tel kwijtgeraakt na de 25e keer ) maar in zijn post was het me niet duidelijk of hij nu vanaf New Mexico een reis maakt of vanaf Nevada, er staat LasVegas. New Mexico en hij heeft het over war rustiger, vandaar dat ik aannam dat de reis vanaf Las Vegas NM zou beginnen.
Wij hebben gisteren gebeld met Lufthansa, we wilden eerst telefonisch de mogelijkheden verkennen. Bij Lufthansa staan alle vluchten nog steeds op confirmed. De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat het systeem nog geupdated moet worden. Dus volgens haar kan het zo zijn dat we bij United een geannuleerde vlucht zien. Maar op dit moment kunnen zij dus nog niets voor ons betekenen.
Ik heb niet zoveel verstand van de vliegbusiness, maar vanochtend had ik dit dan verwacht, maar alle vluchten staan bij LH nog op confirmed.
Dus we moeten nog even geduld hebben
Wij zijn met ons gezin (3 personen) voornemens om in juli een rondje Zuid-West te maken. Wij hebben hetzelfde vluchtschema op 8 juli en retour op 31 juli. Ook bij ons is de vlucht Frankfurt - Denver in de United app verdwenen. Bij Lufthansa stond deze vlucht nog op confirmed. Gisteren contact gehad met Lufthansa en is onze vlucht gewijzigd naar FRA-SFO-LAS.
Helaas is gisteren onze heenvlucht op 18 juli van KLM naar Las Vegas gecanceld, terug mogen we nog wel
Die grote Las Vegas in Nevada he
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Bosm, ik ging er eigenlijk al vanuit dat het helemaal niet meer doorging, maar jullie zijn op een andere vlucht gezet. Heb je dit telefonisch geregeld? En vertrek je nog steeds op dezelfde dag?
Wij gaan vanavond nog een keer bellen.
Ik weet inmiddels niet meer of ik nog wel wil gaan. Misschien hebben we er uiteindelijk niets over te zeggen vanwege de travel ban, maar ik vind het een hoop gedoe en onzekerheid.
Aan de andere kant, we brengen onze tijd voornamelijk door in de bush bush in een camper en kunnen ook vast nog wel aanpassingen maken en bijv LA vermijden als dat nodig is.
Maar er zijn een hoop restricties (zwembaden, restaurants), het maakt het minder onbevangen.
Claubo, ik heb dit inderdaad gisteren telefonisch geregeld. Vertrek op dezelfde dag, maar 2 uur later in Las Vegas. Indien er geen travel ban is, willen wij gaan. Wij verblijven ook grotendeels in de natuur en volgend jaar is voor ons geen optie. Verder moeten er inderdaad niet teveel restricties zijn en de rust wedergekeerd.
Onze klm vlucht op 30 juli naar Las Vegas staat er ook nog in. Op basis van de meldingen hier over het wegvallen van vluchten lijkt het erop dat klm elke maandag de vluchten die 7 a 8 weken later vertrekken bekijken en annuleren. Wij wachten nu nog af maar verwachten eigenlijk dat maandag 15 juni onze vlucht eruit gehaald zal worden.
Ik zit vooralsnog op de KL636 LAS-AMS op 1/9. Ziet er wel leeg uit, ook in Y/economy. Met dit soort bezettingsgraden ben ik bang dat er nog veel vluchten geschrapt zullen worden.
Nog zo een, AMS-SEA op 7 augustus: 68 verkochte stoelen, 150 vrije stoelen, 55 stoelen geblocked. Dat is dus een bezettingsgraag van minder dan 25%, 60 dagen voor de vlucht. Ouch:
Laatst gewijzigd door roelb op 02 jun 2020, 15:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Gesteld dat reizen gewoon kan tegen dan, en KLM schrapt een bepaalde vlucht waar je op zit... Dan heb je toch het recht om een andere vlucht te kiezen bij hen of een van de partners zoals Delta/AF, op data dat dit voor jou past (bijvoorbeeld: dag vroeger vertrekken als de uren anders zijn)?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.