Gelukkig ben ik in februari 2020 nog in Florida geweest. Zou 11 januari weer gaan, zou... gelukkig snel geld terug want United had een vluchtwijziging waardoor ik kon annuleren en geld terug kon vragen.
Toen met mijn Sunweb voucher een week Gran Canaria geboekt voor februari. Ook dat ging niet door (op moment van boeken, in november, had het nog code geel)
Hiervan hoop ik volgende week geld terug te vangen, maar vind het nog wat vaag of ik nu geld terug krijg, of weer een voucher.
Dus heb nu maar 5 dagen in februari een Landal huisje geboekt aan het Veluwemeer, met sauna/bad/zonnebank. Je moet toch wat om iets van warmte te krijgen in de winter
Florida wilde ik omzetten naar mei, maar dat gaat hem nog niet worden vrees ik. Hopelijk kan ik dan iets in Europa boeken...
September heb ik ook vakantie, die kan ik eventueel doorschuiven naar oktober, zodat ik misschien in oktober naar Florida kan?
Idd, luxeprobleem, maar ik word er ook kriegel van dat je gewoon niks kan plannen of boeken, en wel je vakanties door moet geven.
En mis gewoon de voorpret...