Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wanneer grenzen naar USA en Canada weer open voor vakantiegangers uit Europa?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Wanneer grenzen naar USA en Canada weer open voor vakantiegangers uit Europa?

Bericht door Galapogos »

Het zou in ieder geval fijn zijn dat nieuwsberichten voorzien worden van een bron, zodat iedereen hier zo'n nieuwsbericht zelf op waarde kan schatten.
boonens
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Wanneer grenzen naar USA en Canada weer open voor vakantiegangers uit Europa?

Bericht door boonens »

Raquel12 schreef:
04 jul 2021, 13:59
Wordt je niet moe van jezelf ? Op alles en iedereen negatief reageren want dat is het enige wat ik van jou zie hier
Ik heb je geblokkeerd, zodat ik je onzin niet meer hoef te lezen. Ik stel voor dat jij hetzelfde doet.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
Raquel12
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Raquel12 »

IngridUSA schreef:
04 jul 2021, 14:01
Een beetje realistisch hoeft niet gelijk negatief opgevat te worden. Het feit ligt er nu eenmaal dat we er niet naar toe kunnen. En je aan elke strohalm vastklampen (zonder daadwerkelijke bron of een geverifieerd bericht) valt op dit moment gewoon telkens weer tegen, want er komt nog niks concreets. De hoop hebben we allemaal massaal, daar zal geen twijfel over bestaan. Maar laten we alsjeblieft afwachten tot er berichten komen uit betrouwbare bronnen.
Gaat erom dat deze persoon al meerdere keren op alles negatief reageert daar wordt ik moe van het niks meer met realistisch zijn te maken .... mij al meerdere keren beschuldigd van onzin waarop ik vriendelijk heb gevraagd om niet meer op mij te reageren maar hij snapt het niet helemaal
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Wie plaatst hier nou kul verhalen?, jij toch? Alles wat je hier plaatst zijn aannames en ik heb dit gehoord en ik heb dat gehoord, er is nog 0 van waar gebleken.
En dan vind je iemand die realistisch is negatief?, ik vind jou negatief.
Gast

Bericht door Gast »

@raquel12 Alsof het steeds maar posten van geruchten, beweringen zonder bronvermelding en onzekerheden bijdraagt aan een forum.

Van de 74 Posts van jou op het forum zijn er 69 gevuld met onzinbeweringen, geruchten en aannames. Heb je verder nog iets bij te dragen of kom je alleen om stemming te maken en mensen uit te schelden?
NettyJoosten
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door NettyJoosten »

Wat is het weer gezellig.
Laat iedereen in zijn waarde aub.
Raquel12
Amerika-ontdekker

Bericht door Raquel12 »

Terpies schreef:
04 jul 2021, 14:18
@raquel12 Alsof het steeds maar posten van geruchten, beweringen zonder bronvermelding en onzekerheden bijdraagt aan een forum.

Van de 74 Posts van jou op het forum zijn er 69 gevuld met onzinbeweringen, geruchten en aannames. Heb je verder nog iets bij te dragen of kom je alleen om stemming te maken en mensen uit te schelden?
Oh jah want ik ben de enige hier toch? Spreek dan andere ook aan !! Ga toch geen priveberichten hier posten! Scheld niemand uit wordt alleen moe van deze beterweter fijne dag verder
Timb
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Timb »

Dit was altijd zo’n fijn forum. Bovenstaande zie ik juist bij veel andere fora en laten we nou niet met z’n allen diezelfde kant op gaan. Iedereen is gestrest wegens weinig info over de travelban. Heb het al eerder genoemd, maar laten we gewoon afwachten. Hier op elkaar afreageren heeft geen zin. Ik lees ook wel eens dingen die me niet aanstaan, maar om nou overal te reageren. Zo vervuilen we nou juist een forum.

Vanavond persconferentie Biden. Morgenvroeg lees ik wel weer wat daar uit is gekomen. :wink:
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Voor de nachtbrakers onder ons: live te volgen vanaf 1.30 uur Nederlandse/Belgische tijd via het YouTube-kanaal van het Witte Huis:

Uiteraard nul garantie dat er ook maar over de reisbeperkingen wordt gesproken.
NettyJoosten
Amerika-ontdekker

Bericht door NettyJoosten »

Laten we allemaal schietgebetje doen, en alle goden loven, misschien komt er dan goed nieuws :D :D
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Opmerking moderator

Mag ik iedereen vriendelijk verzoeken om de discussie beleefd en respectvol te houden. Op deze manier blijft de discussie voor iedereen prettig, en leesbaar om te volgen, en er eventueel aan deel te nemen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Paul.Becker
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door Paul.Becker »

Raquel12 schreef:
03 jul 2021, 22:47
Op meerdere grote luchthavens is het persooneel vannde TSA verteld dat ze per 1 aug massaal worden ingezet op de internationale terminals !!!

Wil niemand blij maken met een half ei , maar denk dat er iets bekend gaat worden aankomende dagen

🤞🏿🤞🏿🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Zou je a.u.b. jouw bron willen geven? Waar heb je dit gelezen?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik zou nergens op rekenen vannacht. Ik zeg altijd maar: "reken nergens op, dan kan het alleen maar meevallen!"
Timb
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Timb »

Toch blijft het vreemd.
Bijlagen
49A517B7-1FFC-4EB9-9F3D-A4300B2A821D.jpeg
Raquel12
Amerika-ontdekker

Bericht door Raquel12 »

Paul.Becker schreef:
04 jul 2021, 14:54
Raquel12 schreef:
03 jul 2021, 22:47
Op meerdere grote luchthavens is het persooneel vannde TSA verteld dat ze per 1 aug massaal worden ingezet op de internationale terminals !!!

Wil niemand blij maken met een half ei , maar denk dat er iets bekend gaat worden aankomende dagen

🤞🏿🤞🏿🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Zou je a.u.b. jouw bron willen geven? Waar heb je dit gelezen?
Staat hierboven ergens vermeld
Vlinder72
Amerika-ontdekker

Bericht door Vlinder72 »

Timb schreef:
04 jul 2021, 15:12
Toch blijft het vreemd.
Nooit geweten dat het zo extreem is. Bijzonder. En wat raar eigenlijk Ik had gehoopt dat wij inmiddels wel zouden mogen vliegen als je gevaccineerd bent. Desnoods met ook nog een pcr test vooraf.

Ik heb nog hoop voor oktober maar ik zou een formele melding wanneer de grenzen geopend worden wel heel fijn vinden. Overigens zijn ze in Amerika ook heel behulpzaam. Ik wil een excursie boeken. Privé wildlife tour in Yellowstone. Degene die dit biedt vindt het geen probleem om de dag voor mij te reserveren en ik hoef pas te betalen als de grenzen weer open gaan.
inge-amerika
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door inge-amerika »

interessant leesvoer vond ik zelf:

https://www.cnn.com/2021/07/04/politics ... index.html

Ik kreeg door dit artikel een beter beeld van hoe Biden er op dit moment in staat
2015 Boston - San Francisco
2017 Tampa - Keys - Smoky Mountains - New Orleans
2018 New York citytrip
2022 Vegas - Yellowstone - Seattle - SF - Vegas
ronenivonne
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door ronenivonne »

Mij lijkt gezien Bidens zorgen dat voorlopig de grenzen nog niet open gaan. Lijkt erop dat ze eerst zeker willen zijn van hun zaak en zoveel mogelijk Amerikanen gevaccineerd willen hebben. Kan ik ook weer in komen, hoe jammer ook.

Als ik het artikel zo lees geloof ik er niet meer in voor medio September of zelf later. Zomer geloof ik niks van.
En dan open in September/ Oktober mits het allemaal binnen de perken blijft qua ernstig zieken en ziekenhuis opnames.

Zou mij niet verbazen als je als tourist gevaccineerd moet zijn om binnen te komen. Kan zomaar zijn dat de moment opname wat een PCR test is, niet voldoende is.
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Paul.Becker
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door Paul.Becker »

@Raquel12 Jij schrijft dat "het personeel van de TSA verteld is dat ze per 1 aug massaal worden ingezet op de internationale terminals". Dat staat niet in de bronnen boven vermeld. Dus de vraag blijft: Waar heb je dit gelezen en vooral ook die datum van 1 augustus? Welke bron heb je gebruikt? Graag een link, a.u.b.
Sullivan85
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Sullivan85 »

Ik denk eerlijk gezegd dat we er dit jaar helemaal nog niet in kunnen. En dat is echt niet lelijk of negatief bedoeld, eerder een onderbuik gevoeld.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer