Yep, ik wil quasi zeker eerstdaags annuleren (vertrek 21/9), maar m'n echtgenote heeft een punt als ze zegt dat ik er werkelijk niks mee win ten opzichte van wachten tot bijvoorbeeld 15/9, en ze heeft een punt.
Die ene mini-waterkans dat het toch nog goedkomt, kan ik evengoed aangrijpen. Vooral omdat ik interessante vliegtickets bij KLM heb uitstaan, 4 hotels geboekt heb die nu een pak duurder staan, een auto gehuurd heb voor 1 dag aan 1/3e van de huidige prijs, en cabana's geboekt heb die ofwel een pak duurder zijn nu ofwel gewoon niet meer beschikbaar zijn.
Net voor de 'fun' eens uitgeteld, als ik alles annuleer zal er rond de $2600 bijgeschreven worden op mijn creditcard... Ik maak dan een klein beetje winst omdat de dollar inmiddels iets sterker geworden is
Bij 1 geboekte cabana is er een processing fee van $11 die je kwijt bent als je annuleert, maar vorig jaar had ik die ook al geboekt en toen ik mijn uitleg deed waarom ik cancelde, heeft men meteen zelf gezegd we storten ook de fee terug.
Edit: mijn echtgenote zei gisteren "ik zie dat je echt 'ongelukkig' bent dat je niet naar Vegas kan. Ik ben blij met een alternatieve vakantie maar ik weet dat jij echt heel graag die kant uit wil. Zodra het kan, boek je maar een solotripje van een week ofzo"
Dit maakt me toch enigzins blij, gezien ik makkelijk short notice op het werk vakantie kan krijgen en ook 36 vakantiedagen per jaar heb (meer dan genoeg dus).