Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
België naar Amerika april 2022
België naar Amerika april 2022
Dag iedereen,
Ondanks ik hier alles van informatie zou vinden, weet ik geheel niet meer wat wel en wat niet meer up-to-date is...
Daarom dat ik het jullie hier eens specifiek wou vragen, aangezien het mijn eerste keer is sinds Covid begon dat ik naar de VS ga.
Mijn vraag:
WAT is er nu allemaal nodig? Van documentatie en dergelijke?
Welke formulieren moet ik precies invullen en bij me hebben?
Is een pcr test of antigeen, of beide voldoende?
Want alhoewel er veel meer bij komt kijken dan voorheen, denk ik dat het al bij al nog goed meevalt als je op alles goed voorbereid bent.
Dat wil ik zijn, goed voorbereid zijn, dus wie kan mij hier antwoorden geven op mijn specifieke vragen? :p
Wat informatie waar ik toekom en van terugkeer:
12 april 2022 vertrek ik naar Miami, Florida met een rechtstreekse vlucht vanuit Brussel.
8 juni 2022 keer ik terug, alsook met een rechtstreekse vlucht vanuit Miami naar Brussel.
Alvast bedankt allemaal!
Ondanks ik hier alles van informatie zou vinden, weet ik geheel niet meer wat wel en wat niet meer up-to-date is...
Daarom dat ik het jullie hier eens specifiek wou vragen, aangezien het mijn eerste keer is sinds Covid begon dat ik naar de VS ga.
Mijn vraag:
WAT is er nu allemaal nodig? Van documentatie en dergelijke?
Welke formulieren moet ik precies invullen en bij me hebben?
Is een pcr test of antigeen, of beide voldoende?
Want alhoewel er veel meer bij komt kijken dan voorheen, denk ik dat het al bij al nog goed meevalt als je op alles goed voorbereid bent.
Dat wil ik zijn, goed voorbereid zijn, dus wie kan mij hier antwoorden geven op mijn specifieke vragen? :p
Wat informatie waar ik toekom en van terugkeer:
12 april 2022 vertrek ik naar Miami, Florida met een rechtstreekse vlucht vanuit Brussel.
8 juni 2022 keer ik terug, alsook met een rechtstreekse vlucht vanuit Miami naar Brussel.
Alvast bedankt allemaal!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Re: België naar Amerika april 2022
Hoi Huginn,
Voor de regels van nu kijk je op het checklist topic, eerste bericht. Dat is een actief topic, dus je had je vraag daar kunnen stellen. De meest actuele info vind je natuurlijk op de overheidspagina's van beide landen.
April is echter nog ver weg, grote kans dat de regels tegen die tijd veranderd zijn. Het lijkt er goed uit te zien betreft versoepelingen, maar we weten inmiddels allemaal wat er gebeurt als er weer één of andere variant van covid opduikt.
Voor de regels van nu kijk je op het checklist topic, eerste bericht. Dat is een actief topic, dus je had je vraag daar kunnen stellen. De meest actuele info vind je natuurlijk op de overheidspagina's van beide landen.
April is echter nog ver weg, grote kans dat de regels tegen die tijd veranderd zijn. Het lijkt er goed uit te zien betreft versoepelingen, maar we weten inmiddels allemaal wat er gebeurt als er weer één of andere variant van covid opduikt.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: België naar Amerika april 2022
Het heeft mijns inziens weinig zin om nu al alles voor te bereiden, de regels zullen zeer waarschijnlijk de komende 2 maanden nog wel veranderen. Mocht je toch van de huidige regels alles willen weten kun je hier https://www.tuifly.be/nl/coronavirus van alles vinden over het reizen met Tui, je kunt op die pagina weer verder klikken om bij de specifieke regels voor de VS te komen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 5452 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state
-
- 1 Reacties