Ik wel, en ik dacht hetzelfde als @Terpies

Ik wel, en ik dacht hetzelfde als @Terpies
Waar koop,ik die online test? En zou je willen uitleggen hoe het werkt. Dan bedoel ik de uitslag van de test, indien negatief, voor de terugvluchtmatthijst schreef: ↑20 feb 2022, 22:02M'n broer had 19-2 op de test staan omdat ie net na 00:00 getest had.
De cvs test is denk ik niet geldig omdat er geen paspoort op staat. Zal 's ff vragen zo bij inchecken.
Die online test is perfect. Zou dat een volgende keer doen. Lekker op je hotelkamer. Niet zoeken naar een test lokatie en inderdaad met dezelfde flownogwat test uit Nederland.
$20. Relatief goedkoop voor de service. Vind ik.
Dank!matthijst schreef: ↑22 feb 2022, 21:16Vrij simpel, je gaat hierheen, vult je gegevens in en doet een test:
https://www.azova.com/testing/flowflex/ ... l_id=49514
5 minuten na afloop krijg je de uitslag in de mail.
En waar koop je die dan?harryvanbritsom schreef: ↑23 feb 2022, 17:47#Galapagos bedankt we gaan onze testkits van hier meenemen, hoelang duurt zo'n Videocall het is om te weten hoeveel tijd ik moet laten tussen de afspraken want we moeten alletwee getest worden.
Via de website. Deed het op een macbook, maar zal allicht ook op telefoon kunnen (daar is iig een app van ze).harryvanbritsom schreef: ↑23 feb 2022, 18:51Ok nog 1 vraagje heb je een video programma nodig om te verbinden met azova?
Hoe verbind je jezelf met azova op het ogenblik van de test?
Klopt. Je moet hem boeken via testenvoortoegang.org en dan een HCC kiezen, dan is het wél gratis.