Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Brandstofkosten Equinox / full size?
Brandstofkosten Equinox / full size?
Wie kan mij vertellen hoeveel verschil er zit tussen het brandstofverbruik van de Equinox en een gemiddelde full size?
Ik vind het maar moelijk kiezen! Beetje hoger zitten is fijn, maar ik denk dat een full size wat goedkoper is in verbruik...
Qua prijs lopen ze niet veel uiteen
Ik vind het maar moelijk kiezen! Beetje hoger zitten is fijn, maar ik denk dat een full size wat goedkoper is in verbruik...
Qua prijs lopen ze niet veel uiteen
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Zou Lotte niet een gewone Full Size (bijv. Ford Taurus of Dodge Magnum?) bedoelen ipv een Full Size SUV?Color01 schreef:dat kon je wel verwachten.... een Equinox is kleiner en de motor is kleiner dan van een Full Size SUV.
@ Lotte: ik heb enkele maanden geleden nog een lijstje met brandstofverbruik van de auto's die ik de afgelopen keren gehuurd heb op het forum geplaatst. Dat bericht vind je hier.
Roland
Edit: ik zie dat Lotte inderdaad een gewone Full Size bedoelt.

- Color01
- Amerika-expert
De gemiddelde benzine prijs in California is nu $3.50 per Gallon.
De laagste prijs is rond de $3.10 en de hoogste is $3.99 per Gallon.
En ik denk dat je de aankomende maanden nog wel 30 Cent per Gallon bij kunt gaan rekenen.
want hier in Virginia is de Benzine prijs de laatste 2 weken ook met 20 cent verhoogd
De laagste prijs is rond de $3.10 en de hoogste is $3.99 per Gallon.
En ik denk dat je de aankomende maanden nog wel 30 Cent per Gallon bij kunt gaan rekenen.
want hier in Virginia is de Benzine prijs de laatste 2 weken ook met 20 cent verhoogd