Dat schoot me ineens te binnen vannacht. (Waar een mens al niet over kan dromen

Hersluitbare plastic zakjes kun je gewoon in iedere supermarkt kopen. Houd er wel rekening mee dat iedere verpakking met een vloeistof niet meer mag bevatten dan 100 ml.U kunt een geschikte doorzichtige plastic zak van thuis meenemen. Tijdens de introductieperiode ontvangt u de doorzichtige plastic zak gratis op alle Nederlandse luchthavens.
Dat klopt Jolanda, dat was in januari ook zo. Alleen geef ik er de voorkeur aan om thuis alvast de vloeistofflesjes in een zakje te doen en dan in de handbagage, dan al die dingetjes los meenemen en het op Schiphol nog in het plastic zakje te moeten stoppen.phillybilly schreef:Deze zakjes worden uitgereikt voordat je door de douane gaat....
Althans, dat was afgelopen maand toen ik naar USA ging wel zo....
In het ruim is de beste optie hoewel je eigenlijk helemaal geen spuitbussen mee mag nemen doet men daar (meestal) niet moeilijk over.henny,41 schreef:Hoe doe we dat met spuitbussen ? Groter dan 100 ml ?
In het ruim ?
Stel ik toch mijn vraag nog maar een keertje:nieuwenoord schreef:Ik zie het probleem eigenlijk niet zo hoor. Een klein flesje deodorant, een mini tube tandpasta, oogdruppels of lenzenvloeistof, dat kan makkelijk in zo'n zakje. Drinken is er in het vliegtuig altijd voldoende en babyvoedsel of medicatie mag wél, mijn insuline gaf geen enkel probleem.
Je moet er alleen even rekening mee houden. Allerlei andere zaken mogen gewoon wel in de ruimbagage.