Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
Ik heb geprobeerd om de Verizon Esim en de Tmobile Esim (de gratis varianten) werkend te krijgen.
Op de Samsung S22, toch geen oud toestel oid kreeg ik bij beiden de melding dat de telefoon niet geschikt is - onzin natuurlijk.
Airalo Esim werkte wel probleemloos.
Op de Samsung S22, toch geen oud toestel oid kreeg ik bij beiden de melding dat de telefoon niet geschikt is - onzin natuurlijk.
Airalo Esim werkte wel probleemloos.
Ik heb dezelfde ervaring met een Samsung S23 Ultra. Melding dat telefoon niet geschikt is. Na wat rondzoeken werkt het alleen met de US varianten en niet met de internationale variant die in NL/BE verkocht worden.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Gelukkig heb ik een in de US gekochte Pixel en werkt de Verizon trial dan daarom 

- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hier ook geen problemen met de Verizon trial. Een paar uur geleden geland op Seattle, bij het wachten op de bagage even van het WiFi-netwerk van het vliegveld gebruikgemaakt om de Verizon trial te activeren op mijn Nederlandse iPhone 12. Twee minuten later had ik een werkende eSim. 

Net terug uit Florida en ook wij hebben Verizon trail op 2 iphones gebruikt zonder problemen voor 2,5 week.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Wij vertrekken binnenkort en de Verizon trial ziet er natuurlijk goed uit maar hoe kom je aan een US nummer (dat gevraagd wordt in de trial)?
Google voice installeren lukt wel via de playstore (android) als je eerst de fysieke sim kaart verwijderd en VPN op USA zet. Maar ook dan wordt, na kiezen van een google voice nummer, een US nummer gevraagd waar vervolgens een bevestigingscode naar verstuurd wordt.
Zonder US nummer loop ik steeds vast.
Google voice installeren lukt wel via de playstore (android) als je eerst de fysieke sim kaart verwijderd en VPN op USA zet. Maar ook dan wordt, na kiezen van een google voice nummer, een US nummer gevraagd waar vervolgens een bevestigingscode naar verstuurd wordt.
Zonder US nummer loop ik steeds vast.
-
- Amerika-expert
Dat is eerste number voor Verizon mag een random US nummer zijn. Het Verizon nummer van de trial heb ik voor Google Voice gebruikt en weer verwijderd na installatie. Werkt prima.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
het stappenplan is dus:
. installeer de Verizon trial
. Gebruik (fake) US nummer voor de activatie van de Verizon applicatie
. Verizon applicatie reikt (nieuw) US nummer uit
. Gebruik dit nummer voor aanvragen Google Voice (Google voice stuurt een bevestigingscode naar dit nummer)
@harryh Is dit juist? Kan dit al vanuit NL/B gedaan worden met bv VPN?
. installeer de Verizon trial
. Gebruik (fake) US nummer voor de activatie van de Verizon applicatie
. Verizon applicatie reikt (nieuw) US nummer uit
. Gebruik dit nummer voor aanvragen Google Voice (Google voice stuurt een bevestigingscode naar dit nummer)
@harryh Is dit juist? Kan dit al vanuit NL/B gedaan worden met bv VPN?
-
- Amerika-expert
Stappen kloppen. VPN werkt, maar... laatste stap werkt alleen niet vanuit NL/BE. Je krijgt nl. een sms code op je Verizon nummer, maar je Verizon esim doet niets in NL, geen roaming. En in de Verizon app zie je verder niets, geen sms bv.
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Heeft iemand ervaring met de Americanmex e-sim van Aralo? Coverage voor Amerika, Canada en Mexico.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Helaas krijg ik de Verizon Fred trial niet actief, blijft hangen in “ We’re checking this device’s eligibility” zou toch moeten werken op een iPhone 12 pro en 14 pro.Galapogos schreef: ↑25 aug 2023, 04:52Hier ook geen problemen met de Verizon trial. Een paar uur geleden geland op Seattle, bij het wachten op de bagage even van het WiFi-netwerk van het vliegveld gebruikgemaakt om de Verizon trial te activeren op mijn Nederlandse iPhone 12. Twee minuten later had ik een werkende eSim.![]()
Al eerder iemand mee gestoeid?
@SonjaV Afgelopen juni gebruikt in zowel Canada als USA. Was prima. En ik vond het best betaalbaar. Alleen een paar dagen waar we sowieso geen bereik hadden in Yellowstone uiteraard geen data (wij hadden alleen databundel, voor ons voldoende…)
Toevallig personen die ervaring hebben met Alosim??
Esim schijnt nooit te verlopen en altijd gewoon een kwestie van tegoed aanschaffen.
https://stacksocial.com/sales/alosim-mobile-
Esim schijnt nooit te verlopen en altijd gewoon een kwestie van tegoed aanschaffen.
https://stacksocial.com/sales/alosim-mobile-
- Big-AL
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
USA Prepaid SIM-kaart (Gebruik... https://www.amazon.nl/dp/B0BY7X7B45?ref ... b_ap_share
Ik heb deze via Amazon gekocht. 1 dag eerder aangemeld via de website.
Bij aankomst LAX gestart, en binnen 5 minuten verbinding.
Eigen e-sim uitgeschakeld en deze sim geactiveerd.
Op Samsung Galaxy Flip 3.
Werkt tot nu toe perfect
Ik heb deze via Amazon gekocht. 1 dag eerder aangemeld via de website.
Bij aankomst LAX gestart, en binnen 5 minuten verbinding.
Eigen e-sim uitgeschakeld en deze sim geactiveerd.
Op Samsung Galaxy Flip 3.
Werkt tot nu toe perfect
Los Angeles in 2015, 2016, 2017, 2019, 2023 en 2024
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik heb deze T-mobile e-sim gekocht afgelopen april op Ebay. Werkte perfect. $15 voor 60 dagen! https://www.ebay.com/itm/295576847537
Unlimited bellen, sms-en en data. Usa adres invullen en laten verzenden via usps, dan betaal je geen verzendkosten. De esim QR code komt gewoon via
e-mail.
Unlimited bellen, sms-en en data. Usa adres invullen en laten verzenden via usps, dan betaal je geen verzendkosten. De esim QR code komt gewoon via
e-mail.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Gister geland en ook ik heb hetzelfde probleem met de Verizon trial. Bij beide telefoons blijft hij hangen op We're checking this device's eligibility.
Het gaat om een iPhone 14 pro en een iPhone 13.
Op mijn main telefoon maar Airalo plan gekocht. Werkt prima tot nu toe maar zou toch graag op mijn andere telefoon graag de Verizon werkend willen hebben.
Het gaat om een iPhone 14 pro en een iPhone 13.
Op mijn main telefoon maar Airalo plan gekocht. Werkt prima tot nu toe maar zou toch graag op mijn andere telefoon graag de Verizon werkend willen hebben.
Op zoek naar een Amex referral link? PB mij.
Voor de Verizon trial is het van belang dat je WiFi hebt, een e-sim slot vrij hebt en je het scherm aanlaat als de app aan het activeren is. Als je scherm uitgaat (omdat je te lang niets hebt gedaan op het toestel) mislukt de activering namelijk.
-
- Amerikafan
Verbonden met WiFi en een eSIM slot vrij. Automatisch schermlock uitgeschakeld. App staat al 30 minuten te draaien en blijft hangen op We're checking this device's eligibility.
Op zoek naar een Amex referral link? PB mij.
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook hier werkt Verizon niet, zowel op S21 als Iphone X. Beiden ondersteunen e-sim maar de app zegt van niet.
Navraag gedaan en blijkt te liggen aan de Europese versienummers van de telefoons. Die heeft men geblokkeerd om misbruik te voorkomen. Helaas
Navraag gedaan en blijkt te liggen aan de Europese versienummers van de telefoons. Die heeft men geblokkeerd om misbruik te voorkomen. Helaas

-
- Amerika-expert
Ik heb een US Pixel, vandaar dat het voor mij dan wel werkt
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2182 Weergaves
-
Laatste bericht door Loek
-