Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Te lange achternaam
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Te lange achternaam
Dag allemaal. Wij vliegen maandag naar LV. Alles in kannen en kruiken, maar ik zit wel met een probleem. De achternaam van mijn man en kinderen (dubbele achternaam) is te lang voor op het ticket. We hebben geboekt via Kilroy (doen we nooit meer, want alleen per mail te bereiken). Zij hebben de spaties al weggehaald, dat is geen probleem. Maar dan nog is de laatste 'n' van het ticket afgevallen, omdat de achternaam dus simpelweg te lang is. Automatische chat van Virgin en BA zeggen: geen probleem. Maar de mensen van Virgin en BA aan de telefoon zeggen: wel een probleem. Maar het is dus niet mijn fout, maar van het systeem. Iemand hier ervaring mee?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Te lange achternaam
Geen ervaring mee. Wat zou je volgens BA en Virgin dan moeten doen?
Marianne
Marianne
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ik denk een extra lang ticket bestellen...Martin & Marianne schreef: ↑12 jul 2024, 11:49Geen ervaring mee. Wat zou je volgens BA en Virgin dan moeten doen?
Marianne

Ik heb het met mijn doopnamen. Op een bepaald moment is de ruimte voor de letters op. Nog nooit een vraag over gehad. Gebruik nu vooral vaak alleen mn eerste doopnaam. Ook daar nog nooit een vraag over gehad.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Daggie74 Hoe is het afgelopen?
Marianne
Marianne