Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wachten op een vlucht: gebruik een Lounge.
Re: Wachten op een vlucht: gebruik een Lounge.
@bedeve ik heb nog wat gespit en bij een Mastercard black kost het meenemen van gasten extra. De Amex platinum is daarmee de enige kaart die voordelen voor families heeft.
@Glorious stuur me a.u.b. een PB als je een referral nodig hebt.
- bedeve
- Amerika-expert
Bedankt voor het naspeuren @Glorious

the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
In een lounge moet je ook 6 uur wachten…
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Maar je zit veel lekkerder. Hapje erbij, drankje erbij en de tijd gaat een stuk sneller vinden wij altijd.
En meestal heb je fatsoenlijk eten en drinken, en ook nog allemaal gratis (inbegrepen bij je AMEX/MC of Priority subscription), en niet voor die absurde airport prijzen. 

Heeft iemand ervaring met de lounges in Dublin? M'n vrouw heeft Priority Pass waarmee ze de Liffey Lounge kan gebruiken. Voor mij zouden we moeten bijbetalen. Het nadeel is dat deze lounge zich voor pre clearance bevindt en het valt niet te voorspellen hoeveel tijd je in die rij verliest. Een andere optie is voor ons beide toegang te kopen tot The 51st&Green Lounge. Die bevindt zich achter pre clearance en dat zou een hoop stress besparen.
Dublin accepteert ook MPC en GE, dus dat zou ik dan sowieso aanraden.
Waarom moet jij als gast betalen voor de lounge als je vrouw priority pass heeft?
De Lounge na de US preclearance is altijd betaald, tenzij je business class tickets hebt.
Waarom moet jij als gast betalen voor de lounge als je vrouw priority pass heeft?
De Lounge na de US preclearance is altijd betaald, tenzij je business class tickets hebt.
hoe werkt het prcies met een amex platinum, ik begrijp de kaarthouder krijgt een priority pass abbonement.
scan je die dan bij de ingang (of je emerican express pas) en weten ze dan dat je 1 gast mag meenemen gratis ?
En is het onbeperkt ? dus als er meerdere lounges zijn kun je de ene in en vervolgens ook gratis de andere in (mocht je zien dat het heel druk is ofzo)
scan je die dan bij de ingang (of je emerican express pas) en weten ze dan dat je 1 gast mag meenemen gratis ?
En is het onbeperkt ? dus als er meerdere lounges zijn kun je de ene in en vervolgens ook gratis de andere in (mocht je zien dat het heel druk is ofzo)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Zit nu op TPA in de Delta Sky Club lounge. Niet heel spectaculair, wat verouderd, maar prima eten en drinken en niet zo vol als op Schiphol.
@harryh de Delta Sky lounge op Schiphol is toch (voor zover ik weet) alleen toegankelijk als je business class of hoger vliegt, ongeacht status bij Skyteam?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
@BahamaOne denk het ook, ik bedoelde in vergelijking met KLM lounge 52.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht