Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Is een pet aan te raden bij rondreis West Amerika in juli?
Re: Is een pet aan te raden bij rondreis West Amerika in juli?
Kijk ook eens naar zo'n tropenmodel met zo'n nekflap. Hadden wij voor de kids.
Zelf de laatste keer een hoed aangeschaft met hoge UV bescherming. Echt perfect, ik kreeg nl altijd last van jeuk op mijn hoofd door hoed, maar deze bleef ' luchtig' en bood uitstekende bescherming.
Zelf de laatste keer een hoed aangeschaft met hoge UV bescherming. Echt perfect, ik kreeg nl altijd last van jeuk op mijn hoofd door hoed, maar deze bleef ' luchtig' en bood uitstekende bescherming.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Re: Is een pet aan te raden bij rondreis west amerika in juli?
Ik zou een sporthanddoek (cool towel) zeker aanraden (naast een pet of hoed) deze kun je even onder water dompelen en blijft dan uren koud. Als je ergens water tegenkomt kun je hem daar weer even nat maken. Deze draag je om je nek. Aangezien alle aderen via je nek lopen koel je daarmee je lichaam sneller.Dagmarvangeffen schreef: ↑03 mei 2025, 18:04Bedankt allemaal voor jullie reacties!! We gaan op zoek naar een goede hoed. De tips om voldoende water en zonnebrand mee te nemen zullen we ook zeker opvolgen!
Is in NL bij de sportzaak te koop of in de US. Hier bv. https://www.walmart.com/ip/Kiyuycy-4-Pa ... 4795511743
https://www.decathlon.nl/zwemkleding/cool-towel
Of je koopt ze bij Dick’s Sporting goods.
Ik kan ook een pet zeker aanraden. Ik kon met mijn zonnebril heel slecht door de lens en op het scherm van mijn fototoestel kijken. Door een pet te dragen, kon ik dat wel. Ook had ik zo geen last van zon die van bovenaf in mijn ogen scheen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bedankt voor deze tip! Hier had ik nog niet aan gedacht!BahamaOne schreef: ↑04 mei 2025, 21:49
Ik zou een sporthanddoek (cool towel) zeker aanraden (naast een pet of hoed) deze kun je even onder water dompelen en blijft dan uren koud. Als je ergens water tegenkomt kun je hem daar weer even nat maken. Deze draag je om je nek. Aangezien alle aderen via je nek lopen koel je daarmee je lichaam sneller.
@Dagmarvangeffen wij zijn regelmatig in Arizona en daar is zo’n towel echt onmisbaar… geloof me…je lichaam koelt op deze manier het snelste. Maar vergeet de pet/hoed niet want die zorgt voor de bescherming tegen de zon. 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht