Waterparken zijn ook welkom

Washington State of Washington DCJWusa schreef:Deze zomer ga ik reizen van Washington naar Las Vegas.
DC sorryColor01 schreef:Washington State of Washington DCJWusa schreef:Deze zomer ga ik reizen van Washington naar Las Vegas.
Ik kom aan in NY, blijf daar 3 volle dagen en dan met AMTRAK richting Washington DC, daar blijven we 2 dagen. En vanaf daar hebben we een huur auto richting Los Angeles. We willen het midden/ zuidelijke stuk nemen. In ieder geval de grote parken bezoeken in de buurt van CA en Nevada.Jasmino schreef:Ik kan je een heleboel pretparken aanraden in Amerika, ik ben zelf ook een grote fan en ik heb er al heel wat bezocht.
Hier Kun je een artikel lezen dat ik ooit heb geschreven voor een andere website over pretparken in Amerika, misschien kan je er iets mee.
Verder wil ik je vragen om iets specifieker te zijn over je route. Hoe ga je reizen? Vertrek je in Washington DC en reis je cross-country, of vertrek je in Washington State? Dat is wel handig om een aantal pretparken aan te raden langs de route.
Yep, vorig jaarJWusa schreef:Iemand deze al eeens bezocht http://en.wikipedia.org/wiki/Kingda_Ka ?
Zoals ik al zei: Cedar Point. Dat is echt de moeite waard om een klein beetje om te rijden... (alhoewel, als ik in Streets and Trips Washington DC - Los Angeles invul, dan kom je er zowat langsJWusa schreef:Een kleine kick:
Is er nog iets leuks (niet alleen walibi) met xtreme achtbanen tussen washington en los angeles.