Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Slechte ervaringen met Cruise America

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
OlivierD
Amerikafan

Bericht door OlivierD »

Ben ik blij dat ik via de tips hier op het forum een camper bij el monte heb geboekt :D Normaal gingen we eerst ook bij CA boeken omdat deze het goedkoopst was , maar na het lezen van de negatieve reacties bij CA zijn we dan maar overgestapt naar El monte.

Om ook maar even een idee te geven voor de prijs die wij betalen.

22 huurdagen vanaf 8 juni tot 30 juni (C25 camper)

- Ongelimiteerde mijlen met korting (early bird)
- Camperinventaris
- Persoonlijke inventaris (3 personen)
- Basis + VIP verzekering
- Europeesche verzekering ipv. SLI
- Preparation fee
- PAD (vroege transfer)
- Tax 8.25%
- Annulatieverzekering

Komt op 108 euro per dag en we moeten nog 200 dollar One-Way kosten betalen.

Is wel wat aan de duurdere kant als ik de prijzen vergelijk , maar komt grotendeels wel door die Europeesche verzekering die we erbij genomen hebben (363€). Het is voor ons de eerste maal VS en hebben nog nooit met een camper gereden, daarom dat we zo goed mogelijk willen verzekerd zijn.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

OK, Olivier, die verzekering bedoel ik dus ook, die hebben wij ook afgesloten, die kostte ons dus 452 euro voor 28 dagen camperhuur voor een A-klasse.

Ik denk toch dat Road Bear en El Monte elkaar niet zoveel maken als ik dit allemaal zo zie.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Oké, dit geeft dus voor mij de doorslag. Wij gaan lekker weer met de auto. Wat een prijzen zeg.
Wij gaan ook in het hoogseizoen, dus we zouden dan alleen al € 145 aan de camper kwijt zijn. Dan komen daar nog de kosten van de standplaats bij ( € 25 ?? ). Bovendien ook nog veel hogere benzinekosten.

Voor de camper en de standplaats samen ben je dan minstens € 170, kwijt. Dus $ 220 per nacht!
Als wij in een motel slapen zijn we gemiddeld zo'n $ 80 a $90 per nacht kwijt. Dat is nogal een verschil zeg.

Marjon
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

vana schreef:Oké, dit geeft dus voor mij de doorslag. Wij gaan lekker weer met de auto. Wat een prijzen zeg.
Wij gaan ook in het hoogseizoen, dus we zouden dan alleen al € 145 aan de camper kwijt zijn. Dan komen daar nog de kosten van de standplaats bij ( € 25 ?? ). Bovendien ook nog veel hogere benzinekosten.

Voor de camper en de standplaats samen ben je dan minstens € 170, kwijt. Dus $ 220 per nacht!
Als wij in een motel slapen zijn we gemiddeld zo'n $ 80 a $90 per nacht kwijt. Dat is nogal een verschil zeg.

Marjon
Die € 145 geeft een verkekend beeld omdat ze voor een Premium gekozen hebben dat kost je gelijk een € of 30 meer per dag

Wij zijn gemiddeld meestal rond de $ 22,00 p/n kwijt dat komt op € 17,00
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ook dat is een heel persoonlijke keuze. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om elke dag met mijn koffers te moeten slepen, geen toilet aan boord te hebben en elke dag in een ander bed te moeten slapen.

Ik heb heb het er graag voor over, maar ben wél blij dat wij niet meer op het hoogseizoen vast zitten, dat scheelt zeker een hoop.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Met camper is absoluut duurder dan met een huurauto,die berekening heb ik al een paar keer gemaakt.
Als je de kosten van de auto,overnachting,meer buiten de deur eten en brandstof bij elkaar zet,ben je met motels vaak iets goedkoper uit,maar echt niet zo schokkend veel als je op het eerste gezicht zou zeggen.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Vorig jaar reisden wij met twee flink uit de kluiten gewassen pubers. Wij kunnen absoluut niet met z'n vieren één hotelkamer delen, dus kan je de hotelkosten al verdubbelen.

Ik denk dat je dat ook zéker mee moet nemen. En dit jaar, ja, we kunnen toe met een veel kleinere en goedkopere camper, maar dat willen wij nu eenmaal niet ...
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Het is maar net waar je voor kiest en hoe je vakantie wilt vieren. Voor ons is het een camper daar betaal je ook voor. Wij betalen dit jaar voor de truck-camper voor 32 dagen 3000 euro all-in (juni/juli). komen campingplekken nog bij gemiddeld 20 dollar per dag en de diesel. We kiezen heel bewust niet voor de grote jongens wel al eens 2x een gehuurd, maar de kleine TC heeft alles wat we willen douche, toilet, koelkast en vriezer, oven en driepits gasstel en een lekker bed.

vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Vreselijk :offtopic: onderhand.

Inderdaad Monique. Ik kan me best voorstellen dat je graag met de camper weggaat. Het lijkt mij ook best heel leuk om te overnachten op campings. Wij verblijven dit jaar twee weken in Itallië in een stacaravan op een camping en dat vinden we heel leuk.

Toch geven bij ons voor een rondreis in Amerika de gemakken van het in motels slapen de doorslag.
Dat met koffers slepen vind ik persoonlijk wel meevallen. Meestal kun je de auto tot aan de motelkamer rijden en we hebben tassen op wieltjes. We pakken de koffers ook niet elke keer uit dus ook geen troep.
Ook blijven we regelmatig meer dan één nacht ergens.
Ik hoef geen bedden op te maken, handdoeken te wassen en toiletten schoon te maken en te legen. Als ik naar de w.c moet stoppen we gewoon ergens, in Amerika kun je overal wel een toilet vinden.

Ik ben ook geen type die veel kookt in de vakantie dus dat voordeel zou bij ons ook wegvallen qua kosten.

Ook lees ik regelmatig verhalen over technische problemen die mensen met campers hebben ( zelfs jullie hadden er dit jaar last van). Ik zou me daar vreselijk aan ergeren.

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik denk dat we nu in welles-nietes vervallen ... Ieder zijn meug, toch? Wij zijn duidelijk campermensen, jullie niet. Prima toch?
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Nee hoor Monique, ik respecteer ieders mening en wil echt niemand overtuigen van mijn gelijk. Ik geef alleen aan waarom wij voor de auto kiezen. Niets meer en niets minder.

Marjon
evona
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door evona »

WIJ GAAN OOK VOOR DE EERSTE MAAL MET DRIE KINDEREN

WE BETALEN VOOR 19 D EN ONBEPERKT AANTAL MIJLEN EN EARLY BIRD INCL VERZEKERING 2862€

WIJ BEREKENDEN DAT VOOR ONS GEZIN DIT DE ECONOMISCHE OPLOSSING WAS

Note Mod (Rob)
Niet in Caps a.u.b.
Dat wordt gezien als scheeuwen
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

evona schreef:
WE BETALEN VOOR 19 D EN ONBEPERKT AANTAL MIJLEN EN EARLY BIRD INCL VERZEKERING 2862€

[/color]
dat is 3800 dollar ... dus je betaald 200 dollar per dag .....ik vind dat wel veel geld ... want als je de benzine wat dat ding verbruikt ook nog bij opteld .... :?
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Huh, dik 150 euro per dag ... dus ook Cruise America is niet echt goedkoop in het hoogseizoen ....
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mantoinette »

Rob schreef:
Die € 145 geeft een verkekend beeld omdat ze voor een Premium gekozen hebben dat kost je gelijk een € of 30 meer per dag
Voor een premier camper betalen we: €14,-- per dag extra....
Al met al een hoop geld... inderdaad!

En nogmaals die €145,-- is wel in het hoogseizoen... pick up 30 juni.... (als we nog 3 dagen later de camper opgehaald zouden hebben, zouden we nogmaals in een hogere staffel zijn gevallen.... >€145,--)

MAS
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!

reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Wij zaten daar vorig jaar in het hoogseizoen dik onder, vertrek 9 juli/aankomst 23 augustus en dan voor geen 130 euro per dag, ook een 30/31 gloedjenieuw.
Erik en Inge
Amerika-newbie

Bericht door Erik en Inge »

Wij hebben bij Road Bear met vijf volwassen in juli een 30ft camper (C klasse) gehuurd. Incl. SLI verz. super early bird en 3000 mijl voor 153 euro per dag. In totaal huren wij de camper 19 dagen.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Erik en Inge schreef:Wij hebben bij Road Bear met vijf volwassen in juli een 30ft camper (C klasse) gehuurd. Incl. SLI verz. super early bird en 3000 mijl voor 153 euro per dag. In totaal huren wij de camper 19 dagen.
Potdikkeme, ben ik ff blij dat we voortaan in het voorseizoen weg kunnen ....
Erik en Inge
Amerika-newbie

Bericht door Erik en Inge »

nieuwenoord schreef:
Erik en Inge schreef:Wij hebben bij Road Bear met vijf volwassen in juli een 30ft camper (C klasse) gehuurd. Incl. SLI verz. super early bird en 3000 mijl voor 153 euro per dag. In totaal huren wij de camper 19 dagen.
Potdikkeme, ben ik ff blij dat we voortaan in het voorseizoen weg kunnen ....
Wij zijn wel met 2 gezinnen dus kunnen de prijs per dag halveren. :) Voor ruim 75 euro per dag valt het dus wel mee.[/quote]
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ja, ok, maar dat doen wij dus niet :lol: Volgend jaar maar weer in mei/juni.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer