Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Chevrolet Impala al gehuurd ?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
T.G.I.F.
Amerika-ontdekker

Chevrolet Impala al gehuurd ?

Bericht door T.G.I.F. »

Hallo,

Ik ben benieuwd of iemand dit jaar al de Chevrolet Impala (full Size) bij National gehuurd heeft, en of hij/zij er tevreden mee was.

Ik heb deze auto namelijk gereserveerd op Atlanta Airport en ben benieuwd of jullie me de gebruikelijke upgrade ter plaatse aanraden.

Gr.

Niels
Stefandb
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stefandb »

In september 2006 hebben we zo'n nieuwe Impala meegekregen. Was toen gloednieuw. Had +/- 2000 km op de teller staan :D

Leek op zich wel een leuke auto, enorm grote kofferruimte en leuk interieur. Wat ons immers wel tegenviel was de trage motor (je moest bijna altijd plankgas rijden om wat vooruit te komen) en ook de ophanging viel bij ons tegen. Als je over een heuvel reed, of een oprijlaan, bleef de wagen zo wat na hobbelen :? Ook voelde je de auto overhellen bij het nemen van een bocht aan een bepaalde snelheid (voor alle duidelijkheid: niet overdreven snel :P) .

1 dag later hebben we hem dan toch ingeruild voor een andere. We hebben dus een upgrade gedaan naar een Chrysler 300C. immens verschil, en valt eigenlijk niet te vergelijken, want deze wagen heeft vele pk's meer, en een eerder "europese geest"...

Wat ik er wel moet bijvertellen, ik heb daar enorm veel Impala's zien rijden. Gehuurd of niet weet ik niet. Maar allesinds reden er redelijk veel rond... mss ben ik een veeleisende chauffeur als het op luxe, veiligheid, snelheid aankomt? :lol: ik weet het niet...

succes
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Degelijke no nonsense auto en best vlot vond ik
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Hoi,
Afgelopen jaar hadden wij ook een Impala met weinig mijlen op de teller gehuurd.
Ons was ie zeer goed bevallen en was best vlot met optrekken en zo.

Groeten Marleen
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

hallo

in de zomer van 2005 ook met een (vrij nieuwe) Impala gereden en waren er wel tevreden over.
1 minpunt Wij vonden de koffer nogal krap voor 3 koffers en een piepschuimen koelbox. Het was elke keer wel een beetje passen en meten, vooral de eerste keren maar daarna heb je een volgorde van inladen en dan lukte het wel :wink: De koffer is wel groot maar niet praktisch.
We zijn nu 2 jaar verder dus het model zal misschien wel verandert zijn .
Wat ons ook opgevallen was ,zoals Stefanb al gezegd heeft, er rijden veel Impala's op de amerikaanse wegen . Je kan het misschien wel vergelijken met hier een Opel Astra of een Volkswagen Golf?
Stefandb
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stefandb »

Nati schreef: 1 minpunt Wij vonden de koffer nogal krap voor 3 koffers en een piepschuimen koelbox. Het was elke keer wel een beetje passen en meten, vooral de eerste keren maar daarna heb je een volgorde van inladen en dan lukte het wel :wink: De koffer is wel groot maar niet praktisch.
in welke full size kan je wel op een gemakkelijke manier 3 KOFFERS en een KOELBOX kwijt?! :lol:

oplossing?

Afbeelding

ik weet wel niet of ze zoiets bij Alamo verhuren :D :D :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer