Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
CD spelers in auto's
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
CD spelers in auto's
Hoi,
Wij vertrekken binnenkort naar de States en hebben een Chevrolet Blazer geboekt bij Alamo, nu zie ik bij de vehicle features dat deze auto een radio/casette speler heeft. Dus geen cd speler, maar dat lijkt me nogal absurd, geen cd speler in de wagen in deze tijd. Of zou het misschien een file zijn op de site dat nog niet up to date is?
Heeft iemand al eens zo een Blazer geboekt bij Alamo en is er dan cd speler in?
Bestaat er ook zoiets dat je in de casette speler kan steken en daarop een mp3 speler kan aansluiten?
Greetz Tom
Wij vertrekken binnenkort naar de States en hebben een Chevrolet Blazer geboekt bij Alamo, nu zie ik bij de vehicle features dat deze auto een radio/casette speler heeft. Dus geen cd speler, maar dat lijkt me nogal absurd, geen cd speler in de wagen in deze tijd. Of zou het misschien een file zijn op de site dat nog niet up to date is?
Bestaat er ook zoiets dat je in de casette speler kan steken en daarop een mp3 speler kan aansluiten?
Greetz Tom
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: CD spelers in auto's
Ik zag deze week nog een truck langskomen met de tekst video repair op de zijkantTomsky schreef:Hoi,
Greetz Tom

- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb recentelijk een andere oplossing gekocht voor mijn mp3 speler. Het is een tussenstuk die je aansluit op je mp3 speler en vervolgens afstemt op een FM band frequentie. Je kunt dan vervolgens de autoradio op dezelfde frequentie afstemmen en naar je mp3 speler luisteren.
Hier heb je een voorbeeld van zoiets.
Hier heb je een voorbeeld van zoiets.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hoe bedoel je uitkiezen? Dat je tijdens het ophalen uit een rijtje auto's kan kiezen?ORANGE schreef:Nou, 3 jaar geleden bij Alamo een full size gehuurd, daar zat dus mooi geen cd-speler in.... Gelukkig kan je je auto bij Alamo zelf uitkiezen, dus hebben we één gezocht waar wel 'n cd-speler in zat.![]()
diny
Madphil schreef:Hoe bedoel je uitkiezen? Dat je tijdens het ophalen uit een rijtje auto's kan kiezen?ORANGE schreef:Nou, 3 jaar geleden bij Alamo een full size gehuurd, daar zat dus mooi geen cd-speler in.... Gelukkig kan je je auto bij Alamo zelf uitkiezen, dus hebben we één gezocht waar wel 'n cd-speler in zat.![]()
diny
Denk het niet, hoogstens van een blaadje, auto's staan vaak ook een stukkie verderop en geen medewerker die ff meeloopt

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Nou, heel vaak mag je wel zelf uitkiezen (heb ik bij Hertz overigens nog niet meegemaakt). Wel in 2005 bij Dollar. Nadat de formaliteiten waren afgehandeld wees de medewerker mij een gedeelte aan waar auto's stonden en waar ik zelf een keuze uit mocht maken. In dat gedeelte stonden diverse auto's van verschillende merken.a4plus schreef:Denk het niet, hoogstens van een blaadje, auto's staan vaak ook een stukkie verderop en geen medewerker die ff meeloopt
Wel is het zo dat je dan een keuze maakt uit een bepaalde categorie. In mijn geval was dat een 4x4.
Roland
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Wij hebben zomer 2005 geen cd-speler gehad, terwijl we toch een full size hadden. We kwamen er pas buiten de parkeergarage van het verhuurbedrijf achter, nog wel teruggegaan, maar toen zeiden ze dat er geen enkele auto met cd-speler meer vrij was. We hebben ze toen maar een briefje laten ondertekenen en uiteindelijk het met het reisbureau in Nederland verder afgehandeld.
Vanaf nu letten we op zulke zaken.
Ook goed om op te letten als je tom tom hebt dat de aansteker het doet. Niet zelden hebben ze die onklaar gemaakt omdat het non-smoking is, kost toch weer een hoop tijd en ergenis als je daar voor terug moet. dit jaar weer Alamo, ik vind het wel prettig auto uit een rijtje kiezen.
Vanaf nu letten we op zulke zaken.
Ook goed om op te letten als je tom tom hebt dat de aansteker het doet. Niet zelden hebben ze die onklaar gemaakt omdat het non-smoking is, kost toch weer een hoop tijd en ergenis als je daar voor terug moet. dit jaar weer Alamo, ik vind het wel prettig auto uit een rijtje kiezen.
- Stefandb
- Amerikafan
- Contacteer:
Bij alamo mag je idd uit een selectie wagens kiezen. Je moet enkel naar je categorie wandelen, en daar staan enkele wagens.
Je kiest gewoon de meest leuke wagen
Je kiest gewoon de meest leuke wagen

Foto's usa trip 2006 > http://stefanosunitedstates.spaces.live.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2008 Weergaves
-