Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

e-tickets printen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

e-tickets printen

Bericht door hekkie »

Mocht je een e-tickiet willen printen van een door jouw gereserveerde vlucht die je via een reisagent of andere (internet)derde hebt geboekt, kun je dat doen via http://www.mytripandmore.com:80/

Je hebt hiervoor een zgn. Worldspanreserveringsnummer nodig die op je reservering staat. Dit werkt niet als je rechtstreeks geboekt hebt bij een Airline omdat je dan dat Worldspanreserveringsnummer niet hebt.

Bij United echter kun je rechtstreeks de itinerary én/of de e-ticket (zij noemen dat e-receipt) printen. Net zo vaak als je wilt..... :wink:
Magnolia87 schreef:Ik heb ook even een vraag: Ik vlieg aanstaande woensdag met Delta, en ik heb helemaal niets ontvangen, niet via de post en niet via de mail! Ik heb alleen zo'n bevestiging van toen ik heb geboekt
Larissa, als je niet rechtstreeks bij Delta hebt geboekt kun je bovenstaande dus proberen. Een andere mogelijkheid kan ik niet vinden bij Delta. Ik vlieg daar zelf ook mee in september.

Fijne vakantie gewenst in Indiana!

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Je kan je reisschema ook rechtstreeks in Galileo ophalen: https://www.viewtrip.com/ .
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

vreemd genoeg dit jaar mijn e-ticket papieren niet moet tonen aan de check-in. Met de reispas hadden ze voldoende.

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Veusy schreef:vreemd genoeg dit jaar mijn e-ticket papieren niet moet tonen aan de check-in. Met de reispas hadden ze voldoende.

Hans
Vorig jaar werd er bij ons ook niet om het e-ticket gevraagd. Dit jaar weer wel. Zorg gewoon dat je alles bij de hand hebt, plus een papier waar het adres op staat van je eerste overnachting in Amerika.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Kevin86
Amerika-newbie

Bericht door Kevin86 »

Veusy schreef:vreemd genoeg dit jaar mijn e-ticket papieren niet moet tonen aan de check-in. Met de reispas hadden ze voldoende.

Hans
Wat is een reispas?

Ik heb vandaag mijn e-ticket geprint, ze noemen het een e-ticket, maar het is gewoon het schema met de vluchttijden en je e-ticket nr staat erop.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Kevin86 schreef:

Hans
Wat is een reispas?

Ik heb vandaag mijn e-ticket geprint, ze noemen het een e-ticket, maar het is gewoon het schema met de vluchttijden en je e-ticket nr staat erop.
Zo noemen ze bij onze zuiderburen een paspoort :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer