Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vraagje over permits en clearence bij N.P's
-
- Amerikafan
vraagje over permits en clearence bij N.P's
Hoi Iedereen,
Op het internet ben ik aan het surfen over de N.P's die ik ga bezoeken. Bij vele zeggen ze dat je een permit moet hebben en bij Death Valley hebben ze het over een vehicle with Clearence.
Mijn vraag is, kan je gewoon zonder reservering naar een park gaan? En wat houden die permits precies in? En hoe kom je eraan?
Kan iemand mij hier informatie over geven?
Groetjes Sanny
Op het internet ben ik aan het surfen over de N.P's die ik ga bezoeken. Bij vele zeggen ze dat je een permit moet hebben en bij Death Valley hebben ze het over een vehicle with Clearence.
Mijn vraag is, kan je gewoon zonder reservering naar een park gaan? En wat houden die permits precies in? En hoe kom je eraan?
Kan iemand mij hier informatie over geven?
Groetjes Sanny
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Volgens mij zijn die permits ofwel in de natuur kamperen, wat meestal met hiken samengaat (dus niet op aangewezen campings) of off road permits, wat betekent, dat je met een 4 wheel drive van de wegen af mag. Verder heb je bij mijn weten geen permits nodig.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerikafan
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Clearence in Death Valley
Met die Clearence zal je het waarschijnlijk in een High Clearence vehicle moeten zoeken waarmee ze bedoelen dat verschillende wegen niet geschikt zijn voor normale personenauto's
rob
rob
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je hebt een "backcountry permit" nodig als je van plan bent te kamperen in de backcountry gedeeltes van een nationaal park. Dit betekent dat het gebieden zijn die je te voet of met een paard kunt bereiken en niet met de auto. Je hebt ze niet nodig voor de kampeerplaatsen aan de weg in een nationaal park. Hier kun je meestal gewoon op first come first serve basis blijven en betalen door het geld in een envelope achter te laten in de daarvoor bestemde box.
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 731 Weergaves
-
Laatste bericht door EllenVakantie