Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

internationaal rijbewijs?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gesloten
hooidonk
Amerika-newbie

internationaal rijbewijs?

Bericht door hooidonk »

Beste ervaren Amerika reizigers, moet ik nu wel of niet een int. rijbewijs hebben om met een camper te rijden in de USA?

Volgens mij niet, maar in het ANWM boekje staat weer van wel :help:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Niet! Wij rijden al een aantal jaren met camper, geen verhuurder die naar dat internationale rijbewijs vraagt.
Imke
Amerika-ontdekker

Bericht door Imke »

Een tip voor de volgende keer; probeer eens de zoekfunctie op t forum.
Voor de meeste algemeene vragen zul je hier antwoord vinden.

Een internationaal rijbewijs is officieel niet verplicht voor Amerika, het is slechts een vertaling. Het kan soms wel handig zijn, als bv de lokale naar je rijbewijs vraagt.

Ik heb het gewoon gehaald voor die 13 euro, kan mij een hoop tijd besparen.
Was zelf aan het twijfelen, de nieuwe plastic kaartjes zijn ook wel erg duidelijk maar de prijs van 60 euro vond ik iets te veel.
Afbeelding
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt zal je meer dan voldoende informatie vinden.
Om te voorkomen dat er hier weer een ellenlange nutteloze discussie ontstaat over dit onderwerp gaat hier een slotje op.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer