Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
extra bestuurder alamo inclusive?
-
- Amerika-ontdekker
extra bestuurder alamo inclusive?
Hallo allemaal.
We hebben net onze reispapieren op gehaald. Alles klopte zoals namen ed. Ik ging ook het bijgeleverde boekje van alamo lezen en tot mijn schrik zie ik staan dat bij het inclusive pakket geen extra bestuurders zijn meeberekend. We hebben dit duidelijk aangegeven omdat we allebei willen rijden.
Vanmiddag gebeld maar de vrouw kon dat zo niet direct vertellen en belt morgen terug. Ze had het erover omdat wij alleen naar de staten California, nevada, utah en arozina gaan dat een gold pakket niet hoefde omdat de extra bestuurder erbij geteld was ofzo iets? beetje vaag allemaal.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Moeten we alsnog voor het gold pakker gaan?
We vliegen aanstaande maandag al en ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden over de auto.
Groetjes Samantha
We hebben net onze reispapieren op gehaald. Alles klopte zoals namen ed. Ik ging ook het bijgeleverde boekje van alamo lezen en tot mijn schrik zie ik staan dat bij het inclusive pakket geen extra bestuurders zijn meeberekend. We hebben dit duidelijk aangegeven omdat we allebei willen rijden.
Vanmiddag gebeld maar de vrouw kon dat zo niet direct vertellen en belt morgen terug. Ze had het erover omdat wij alleen naar de staten California, nevada, utah en arozina gaan dat een gold pakket niet hoefde omdat de extra bestuurder erbij geteld was ofzo iets? beetje vaag allemaal.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Moeten we alsnog voor het gold pakker gaan?
We vliegen aanstaande maandag al en ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden over de auto.
Groetjes Samantha

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Als je in Californië of Nevada je auto huurt hoef je geen Cold pakket te nemen.
In de gids van Alamo staat dat : medebestuurders dienen ter plaatse in Amerika (m.u.v. California en Nevada) een toeslag van $ 7 p.p.p.d te betalen.
Dit houdt dus in dat je als je je auto in Califonia of Nevada ophaalt en terugbrengt geen medebestuurder hoeft mee te verzekeren.
Marjon
In de gids van Alamo staat dat : medebestuurders dienen ter plaatse in Amerika (m.u.v. California en Nevada) een toeslag van $ 7 p.p.p.d te betalen.
Dit houdt dus in dat je als je je auto in Califonia of Nevada ophaalt en terugbrengt geen medebestuurder hoeft mee te verzekeren.
Marjon
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-ontdekker
we hebben net bericht van het reisbureau gehad. Daar staat in dat we niet hoeven te betalen voor een extra bestuurder omdat het geldt in de staat waar je hem op haalt en niet waar je hem inlevert. alle bestuurders zijn verzekerd. je moet het even doorgeven aan de balie als je de auto ophaalt zodat ze een copie van je rijbewijs kunnen maken en je dus een legale chauffeur bent.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Fijne vakantie in elk geval.
Groetjes Samantha
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Fijne vakantie in elk geval.
Groetjes Samantha

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 5925 Weergaves
-
Laatste bericht door Fam. Hoiting
-