Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aanvragen routekaartjes 2008
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Re: Routekaartjes 2008
Dank je wel!
Groetjes,
Reny
Groetjes,
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Monique en Marjan hartelijk bedankt super!!!! :doublethumb:
Groetjes Marja
Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
Re: Routekaartjes aanvragen
Hoi,
Heel fijn dat jullie dit doen, bedankt
.
Gaarne onze route in kaart brengen met de afstanden in mijlen en de tijd. Ik heb zelf ook al een beetje geknutseld met de afstanden, maar weet niet of dit enigszins overeenkomt.

Bedankt,
Richelle
Heel fijn dat jullie dit doen, bedankt

Gaarne onze route in kaart brengen met de afstanden in mijlen en de tijd. Ik heb zelf ook al een beetje geknutseld met de afstanden, maar weet niet of dit enigszins overeenkomt.

Bedankt,
Richelle
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Vorig jaar hebben wij in september een rondreis door het zuidwesten van de VS gemaakt. Bij de voorbereidingen heb ik veel aan dit forum gehad. Nu ben ik bezig via de Hema een fotoboek samen te stellen met daarin opgenomen de verhalen van de dag. Als laatste wil ik daar een kaartje aan toevoegen maar dat lukt niet echt. Inderdaad loopt Google maps vast en is je computer in de stress. Vandaar dat ik jullie vraag een kaartje te maken. De route ging als volgt:
SF-Yosemite-Bishop-Pahrump-LV-Springdale-Escalante-Mexican Hat-Page-Valle-Bullhead City-Banning-Ventura-Pismo Beach-Monterey-Mountain View-San Bruno.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Gerard Moll.
Vorig jaar hebben wij in september een rondreis door het zuidwesten van de VS gemaakt. Bij de voorbereidingen heb ik veel aan dit forum gehad. Nu ben ik bezig via de Hema een fotoboek samen te stellen met daarin opgenomen de verhalen van de dag. Als laatste wil ik daar een kaartje aan toevoegen maar dat lukt niet echt. Inderdaad loopt Google maps vast en is je computer in de stress. Vandaar dat ik jullie vraag een kaartje te maken. De route ging als volgt:
SF-Yosemite-Bishop-Pahrump-LV-Springdale-Escalante-Mexican Hat-Page-Valle-Bullhead City-Banning-Ventura-Pismo Beach-Monterey-Mountain View-San Bruno.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Gerard Moll.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Gerard, ik wil zo'n kaartje graag voor je maken. Hier op het forum maken we de kaartjes standaard niet groter dan 640 pixels, omdat de forumregels dat als maximumformaat voor foto's stellen. Is het voor jou handiger om ook nog een kaartje in groter formaat per mail te krijgen? Ik weet uit ervaring dat fotoalbums vaak om grotere resolutes vragen. We kunnen namelijk vanuit het programma vaak nog wel wat groter werken.
Laat het maar even weten.
Laat het maar even weten.
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Monique,
Ik ben blij dat jij er meer verstand van hebt dan ik. Ik heb even gecheckt bij de foto's die nu in het album opgenomen zijn. Daarbij staat over het algemeen een resolutie van "2048 bij 1536" vermeld. Als dat betekent dat het kaartje ook deze resolutie moet krijgen dan ga ik graag in op jouw voorstel.
mvg, Gerard.
Ik ben blij dat jij er meer verstand van hebt dan ik. Ik heb even gecheckt bij de foto's die nu in het album opgenomen zijn. Daarbij staat over het algemeen een resolutie van "2048 bij 1536" vermeld. Als dat betekent dat het kaartje ook deze resolutie moet krijgen dan ga ik graag in op jouw voorstel.
mvg, Gerard.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo groot zullen we het niet kunnen krijgen, maar ik ga mijn best doen om het zo groot mogelijk aan te leveren.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Routekaartjes aanvragen canada
Hallo Corinne,Corinne schreef:Hoi Marjan
ik hoop dat het nu beter is
Als het mogelijk is met afstanden en reistijden
Amsterdam-Toronto
Toronto-Ottawa (kingston)
Ottawa-Montreal
Montreal-Quebec (city)
Quebec-Moncton (rivier-du-loupe en Grand Falls)
Moncton-Charlottetown
Charlottetown-Cape Breton (glasgow)
Cape Breton-Halifax(Richmond)
Halifax-Saint John
Saint-John-Portland (Bangor)
Portland-Burlington (vermond)
Burlington-Glenn Falls (door Adirondack park)
Glenn Falls - Syracuse
Syracuse-Rochester
Rochester-Hamilton (niagara Falls)
Hamilton- Toronto
Dank je wel :dance: Corinne
Jouw routekaartje is nu ook geplaatst met de bijbehorende afstanden in mijlen en zuivere reistijden.
Veel plezier ermee!
M & M
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gerard, ik ga nu je routekaartje plaatsen in dit topic.
Als je het bestand in origineel formaat wil (1073 x 606 pixels) zal je me even een pb-tje moeten sturen met je mailadres.
Groet,
Monique
Als je het bestand in origineel formaat wil (1073 x 606 pixels) zal je me even een pb-tje moeten sturen met je mailadres.
Groet,
Monique
- Corinne
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Super bedankt voor de kaart :doublethumb:
Wij zijn er erg blij mee
gr corinne en Gilbert
Wij zijn er erg blij mee
gr corinne en Gilbert
Allereerst mn complimenten voor dit mooie werk!!!
Graag ontvang ik ook zo'n mooi routekaartje.
Dit is ons reisschema per auto;
30/4 Aankomst LAX/LA
1/5 LA
2/5 LA
3/5 San Diego
4/5 San Diego
5/5 Anaheim
6/5 Anaheim
7/5 Anaheim
8/5 Anaheim
9/5 Palm Springs
10/5 Palm Springs
11/5 Las Vegas
12/5 Las Vegas
13/5 Las Vegas
14/5 Las Vegas
15/5 Terugvlucht
Alvast bedankt.
Gr,
Wendy
Graag ontvang ik ook zo'n mooi routekaartje.
Dit is ons reisschema per auto;
30/4 Aankomst LAX/LA
1/5 LA
2/5 LA
3/5 San Diego
4/5 San Diego
5/5 Anaheim
6/5 Anaheim
7/5 Anaheim
8/5 Anaheim
9/5 Palm Springs
10/5 Palm Springs
11/5 Las Vegas
12/5 Las Vegas
13/5 Las Vegas
14/5 Las Vegas
15/5 Terugvlucht
Alvast bedankt.
Gr,
Wendy
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Chelled, jouw kaartje is geplaatst in dit topic.
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Monique,
Heel erg bedankt voor de moeite. Dit gaat sneller dan mijn gestuntel met Google maps. Toch zitten er een paar onvolkomenheden in het kaartje. Dat ligt aan de sumiere informatie van mijn kant. Is het mogelijk dat je het kaartje kunt aanpassen? Ter verduidelijking, het gaat om de volgende routeaanpassingen.
- Death Valley zijn wij uitgereden via Shoshone naar Pahrump.
- Vanaf GC zijn wij doorgereden naar Williams en hebben niet het rondje gemaakt zoals nu op het kaartje staat.
- Vanaf Seligman hebbeb wij de route 66 gereden tot Kingman.
- Bij Essex hebben we de HW 40 verlaten en hebben wederom de route 66 gereden via Amboy naar 29 Palms om vandaar de route doot Yoshua Tree te maken.
- En vanaf Pismo Beach hebben we de HW 1 gevolgd en niet de 101 zoals nu op het kaartje aangegeven.
Bij Amboy heb ik nog een mooi verhaal. Ik was eigenwijs en had in Bullhead City niet getankt! De tank zat nog voor driekwart vol dus dat moest lukken. Maar tijdens de reis werd het steeds spannender. Ik stelde mijn vrouw gerust met het verhaal dat we nog wel een pomp tegen zouden komen. Grote mond voor iemand die voor het eerst in de US is. Maar bij Amboy zagen we een tankstation dus wij gerustgesteld en mijn mannelijke trots bewaard. Echter bij navraag bleek dit station al jaren gesloten. De aanleg van HW 40 had de klandizie doen verdwijnen en deze oase in de woestijn was verlaten. Wel waren er een paar mensen bezig met inspectie van de oude ondergrondse tanks. Wat bleek. Een projectontwikkelaar heeft het tankstation met bijbehorend motel gekocht en wil met de groeiende toerische aandacht van route 66 de zaak heropenen en ook het tankstation weer nieuw leven inblazen. Een prachtig tankstation met bijbehorende "diner" uit de jaren 50. Maar ik had nog steeds geen benzine; om van mijn mannelijke trots maar te zwijgen. Uiteindelijk heeft de beheerder van het hele spul, Larry ons geholpen. Larry, een redelijk shaggy uitziend persoon rondrijdend op zijn golfkarretje met schurfterige hond op de passagiersplaats, is door de projectontwikkelaar ingehuurd om op het spul te passen. En volgens mij waren we niet de eersten die hier zonder benzine kwamen te staan. De handigheid waarmee hij ons van benzine voorzag d.m.v. een jerrycan met slangetje duidde op enige ervaring. De kosten van 8 dollar vielen ook allezins mee. We hebben Larry gelukkig gemaakt met 10 dollar en zijn met een pracht ervaring rijker en een mooi verhaal vertrokken richting 29 Palms.
mvg, Gerard.
Heel erg bedankt voor de moeite. Dit gaat sneller dan mijn gestuntel met Google maps. Toch zitten er een paar onvolkomenheden in het kaartje. Dat ligt aan de sumiere informatie van mijn kant. Is het mogelijk dat je het kaartje kunt aanpassen? Ter verduidelijking, het gaat om de volgende routeaanpassingen.
- Death Valley zijn wij uitgereden via Shoshone naar Pahrump.
- Vanaf GC zijn wij doorgereden naar Williams en hebben niet het rondje gemaakt zoals nu op het kaartje staat.
- Vanaf Seligman hebbeb wij de route 66 gereden tot Kingman.
- Bij Essex hebben we de HW 40 verlaten en hebben wederom de route 66 gereden via Amboy naar 29 Palms om vandaar de route doot Yoshua Tree te maken.
- En vanaf Pismo Beach hebben we de HW 1 gevolgd en niet de 101 zoals nu op het kaartje aangegeven.
Bij Amboy heb ik nog een mooi verhaal. Ik was eigenwijs en had in Bullhead City niet getankt! De tank zat nog voor driekwart vol dus dat moest lukken. Maar tijdens de reis werd het steeds spannender. Ik stelde mijn vrouw gerust met het verhaal dat we nog wel een pomp tegen zouden komen. Grote mond voor iemand die voor het eerst in de US is. Maar bij Amboy zagen we een tankstation dus wij gerustgesteld en mijn mannelijke trots bewaard. Echter bij navraag bleek dit station al jaren gesloten. De aanleg van HW 40 had de klandizie doen verdwijnen en deze oase in de woestijn was verlaten. Wel waren er een paar mensen bezig met inspectie van de oude ondergrondse tanks. Wat bleek. Een projectontwikkelaar heeft het tankstation met bijbehorend motel gekocht en wil met de groeiende toerische aandacht van route 66 de zaak heropenen en ook het tankstation weer nieuw leven inblazen. Een prachtig tankstation met bijbehorende "diner" uit de jaren 50. Maar ik had nog steeds geen benzine; om van mijn mannelijke trots maar te zwijgen. Uiteindelijk heeft de beheerder van het hele spul, Larry ons geholpen. Larry, een redelijk shaggy uitziend persoon rondrijdend op zijn golfkarretje met schurfterige hond op de passagiersplaats, is door de projectontwikkelaar ingehuurd om op het spul te passen. En volgens mij waren we niet de eersten die hier zonder benzine kwamen te staan. De handigheid waarmee hij ons van benzine voorzag d.m.v. een jerrycan met slangetje duidde op enige ervaring. De kosten van 8 dollar vielen ook allezins mee. We hebben Larry gelukkig gemaakt met 10 dollar en zijn met een pracht ervaring rijker en een mooi verhaal vertrokken richting 29 Palms.
mvg, Gerard.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
@ Gerard: na het weekend wordt er aan gewerkt!
Graag had ik ook zo'n mooi routekaartje gewild.
Dat mag volgens de volgende routebeschrijving.
dag 1 (5 september)[/b] brussel - L.A.
dag 2 L.A. - Palm springs - 29palms(bezoek joshua tree NP)- needles
dag 3 Needles - Oatman - kingman (via route66 naar williams) - Sedona
dag 4 Sedona - grand canyon
dag 5 grand canyon
dag 6 grand canyon - page (horse shoe,glenn canyon dam en reserveren antelope)
dag 7 page - monument valley
dag 8 Monument valley - Capitol reef NP
dag 9 capitol reef NP- Bryce Canyon NP
dag 10 Bryce canyon NP -zion NP
dag 11 Zion NP
dag 12 Zion NP - Las Vegas
dag 13 Las Vegas
dag 14 Las Vegas - Death valley
dag 15 Death valley - Lee vining (tioga pas)
dag 16 Yosemite
dag 17 Yosemite
dag 18 El Portal - Monterey - Moro bay
dag 19 Moro bay - L.A.
dag 20 L.A.
dag 21 L.A.
dag 22 L.A. - Brussel
Alvast hartelijk bedankt
groetjes
Bart
Dat mag volgens de volgende routebeschrijving.
dag 1 (5 september)[/b] brussel - L.A.
dag 2 L.A. - Palm springs - 29palms(bezoek joshua tree NP)- needles
dag 3 Needles - Oatman - kingman (via route66 naar williams) - Sedona
dag 4 Sedona - grand canyon
dag 5 grand canyon
dag 6 grand canyon - page (horse shoe,glenn canyon dam en reserveren antelope)
dag 7 page - monument valley
dag 8 Monument valley - Capitol reef NP
dag 9 capitol reef NP- Bryce Canyon NP
dag 10 Bryce canyon NP -zion NP
dag 11 Zion NP
dag 12 Zion NP - Las Vegas
dag 13 Las Vegas
dag 14 Las Vegas - Death valley
dag 15 Death valley - Lee vining (tioga pas)
dag 16 Yosemite
dag 17 Yosemite
dag 18 El Portal - Monterey - Moro bay
dag 19 Moro bay - L.A.
dag 20 L.A.
dag 21 L.A.
dag 22 L.A. - Brussel
Alvast hartelijk bedankt
groetjes
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerika-ontdekker
Ik zou graag een routebeschrijving (met mijlen en tijden) ontvangen voor de volgende route.
28-4 aankomst San Francisco
29-4 San Francisco
30-4 San Francisco - Yosemite (slapen in het park)
1-5 Yosemite - via de Sequoia's in Mariposa Grove - El Portal
2-5 El Portal - onderlangs - Ridgecrest
3-5 Ridgecrest - Death Valley NP - Las Vegas
4-5 Las Vegas
5-5 Las Vegas - Springdale (Zion)
6-5 Springdale - Bryce NP
7-5 Bryce NP - Grand Canyon NP
8-5 Grand Canyon NP - ............
9-5 ......... - LA
10-5 LA
11-5 LA vertrek
De overnachtingsplek tussen de grand canyon en la is nog niet duidelijk, ligt er ook een beetje aan hoe de reis verloopt. We willen tussen die plaatsen gewoon de kortste route nemen.
vriendelijk bedankt!
groetjes Ilona
28-4 aankomst San Francisco
29-4 San Francisco
30-4 San Francisco - Yosemite (slapen in het park)
1-5 Yosemite - via de Sequoia's in Mariposa Grove - El Portal
2-5 El Portal - onderlangs - Ridgecrest
3-5 Ridgecrest - Death Valley NP - Las Vegas
4-5 Las Vegas
5-5 Las Vegas - Springdale (Zion)
6-5 Springdale - Bryce NP
7-5 Bryce NP - Grand Canyon NP
8-5 Grand Canyon NP - ............
9-5 ......... - LA
10-5 LA
11-5 LA vertrek
De overnachtingsplek tussen de grand canyon en la is nog niet duidelijk, ligt er ook een beetje aan hoe de reis verloopt. We willen tussen die plaatsen gewoon de kortste route nemen.
vriendelijk bedankt!
groetjes Ilona
-
- Amerika-ontdekker
sorry een foutje in mijn route,
ipv el portal moet het Oakhurst zijn, ik had wat verkeerd weggehaald!
ipv el portal moet het Oakhurst zijn, ik had wat verkeerd weggehaald!
- hekkie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert