Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur: Pick-up truck

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
embee
Amerika-ontdekker

Autohuur: Pick-up truck

Bericht door embee »

Ik heb nog altijd de wens om eens in zo'n grote pick-up truck (bijv. Ford F150) over de Amerikaanse wegen te rijden.
24 maart a.s. kom ik in Denver aan en ik wil vanuit Denver een rondje maken naar South-Dakota (Badlands), Wyoming (Bighorn en Yellowstone)
en weer terug naar Denver.
Via de Nederlandse vestigingen van de bekende autoverhuurders is geen pick-up te huren. In de VS wel via Budget, maar best wel prijzig
(ook met de huidige dollarkoers).
Heeft iemand ervaringen/tips?
------------
Grtz,
Martin
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Autohuur: Pick-up truck

Bericht door markro »

Wat betreft het huren van een pick-up truck kan ik jou tot mijn spijt niet helpen.
Wel wil ik jou aanraden, als je dat nog niet gedaan mocht hebben, om uit te zoeken of de wegen die jij wilt nemen te berijden zijn. Er zijn er die nogal hoog liggen in genoemde regio en ik heb geen idee of die sneeuw- en ijsvrij zijn.
Misschien moet je op dat traject ook wel sneeuwkettingen bij je hebben.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Dat moet je lokaal huren. Ik vond dit op het net:
http://www.enterprise.com/car_rental/lo ... ionId=12D6

Wij hebben 4 weken lang rondgereden in een ford F350 heavy duty, turbo diesel, 325 pk. Wat een superbak was dat.

Vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Je zou eens kunnen informeren bij Hertz. Ik heb daar nl. wel de Ford F150 zien staan tussen de huurwagens (dit was in Cincinnati, OH). Via de website kon ik dit type echter niet selecteren.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

embee schreef:Ik heb nog altijd de wens om eens in zo'n grote pick-up truck (bijv. Ford F150) over de Amerikaanse wegen te rijden.
24 maart a.s. kom ik in Denver aan en ik wil vanuit Denver een rondje maken naar South-Dakota (Badlands), Wyoming (Bighorn en Yellowstone)
en weer terug naar Denver.
Via de Nederlandse vestigingen van de bekende autoverhuurders is geen pick-up te huren. In de VS wel via Budget, maar best wel prijzig
(ook met de huidige dollarkoers).
Heeft iemand ervaringen/tips?
Wij hebben al diverse keren bij Enterprise ter plaatse een auto gehuurd. Is altijd duurder vanwege de verzekeringen, maar als je het echt graag wilt, waarom niet? Zij hebben altijd wel pickup trucks in het assortiment en hun service is altijd prima. Ik herinner me dat wij in Seattle vorig jaar minder tax hoefden betalen of zo, juist omdat we genoegen namen met een pickup. Was wel leuk, zo'n Dodge Dakota :lol: Geen grote hoor, maar het had wel wat.
Bijlagen
P8100051.JPG
P8100051.JPG (22.97 KiB) 6831 keer bekeken
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Je zou ook een camper kunnen huren die zijn meestal ook op een Ford F150 of zwaarder gebouwd :wink:
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

In Orlando staan bij Alamo in de SUV line af en toe ook wel pick-up trucks, en die zou je dus zo kunnen pakken, ware het niet dat mijn eega steevast weigert (waar laat je dan de boodschappen enzo :evil: )
Maar of dit in Seattle ook het geval is, weet ik niet. Misschien even een mailtje of belletje ?
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ta2 Gerrit schreef:
...waar laat je dan de boodschappen enzo :evil: )
Eh, in de laadbak? Maar meestal is er achterin ook ruimte zat. Vrijwel alle modere pickups hebben een kleine of grote achterbank.
Maar een pickup opent ook andere vormen van recreatie. Je zou dan zo op vakantie kunnen:

Afbeelding

Ietsje praktischer dan een RV, want je kunt de trailer op je kampeerplekje achterlaten terwijl je met de pickup een dagtochtje kunt maken, of zelfs ergens gaan off-roaden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer