Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis 2008 met Delta Airlines ?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Reis 2008 met Delta Airlines ?

Bericht door Harry »

gondelier schreef:Misschien wel een hele domme vraag (sorry dan alvast), :oops: maar zit er op die eigen schermpjes ook ondertiteling? Kan me bij de binnelandse vluchten voorstellen van niet, maar hoe zit dat bij de transatlantische vluchten?
Bedenk me nu ineens dat het anders voor de kinderen helemaal geen zin heeft, zo'n eigen schermpje.
Ik vind het eigenlijk een hele goede vraag, die bij mijn weten ook nog nooit gestelt is, nee bij Amerikaanse maatschappijen zul je geen Nederlandse ondertiteling tegenkomen, dat zal alleen het geval zijn bij de Nederlandse maatschappijen. Maar heel veel IFE (in flight entertainment) biedt ook de mogelijkheid voor het doen van spelletjes, dan maakt de taal niet zoveel meer uit. Uit eigen ervaring weet ik dat de KLM en NWA in de toestellen met IFE een heel uitgebreid systeem hebben, je kunt zelfs spelletjes spelen tegen andere passagiers, bij Continental heb je ook een uitgebreid systeem met spelletjes, bij United heb je een minder uitgebreid systeem met alleen maar een paar films, die je ook niet op je eigen tijd kunt starten en pauzeren, maar de laatste United ervaring is uit 2001, dat kan dus wel verandert zijn.

Harry
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Wat ik me herinner is dat je met vluchten naar Azië en Australië uit allerlei ondertitelingen kon kiezen. Ik weet niet meer precies met welke luchtvaartmaatschappijen ik vloog ( in ieder geval Quantas), maar dat waren geen Nederlandse. Ik heb geen ervaring met Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

gondelier schreef:Misschien wel een hele domme vraag (sorry dan alvast), :oops: maar zit er op die eigen schermpjes ook ondertiteling? Kan me bij de binnelandse vluchten voorstellen van niet, maar hoe zit dat bij de transatlantische vluchten?
Bedenk me nu ineens dat het anders voor de kinderen helemaal geen zin heeft, zo'n eigen schermpje.
Bij mijn weten is er bij de Amerikaanse maatschappijen inderdaad geen ondertiteling aanwezig. Maar pin me er niet op vast, heb er nooit zo op gelet... :wink:

Op een binnenlandse vlucht heb ik nog nooit meegemaakt dat we eigen schermpjes hadden. Deze worden in de regel uitgevoerd met kleinere vliegtuigen (Boeing 737 of 757).

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Harry schreef:bij United heb je een minder uitgebreid systeem met alleen maar een paar films, die je ook niet op je eigen tijd kunt starten en pauzeren, maar de laatste United ervaring is uit 2001, dat kan dus wel verandert zijn.
Bij United kun je inderdaad alleen maar films op vastgestelde tijden kijken (laatste ervaring januari 2007). Spelletjes zitten niet in het Flight Entertainment systeem. Dat is wat dat betreft beter geregeld bij Continental waar ik afgelopen oktober nog bij vloog. Delta heeft volgens mij helemaal geen eigen tv-schermpjes op de transatlantische vluchten.

Roland

hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ondertiteling heb ik ook nog nooit gezien bij Amerikaanse Airlines, wel dat een film in meerdere talen wordt uitgezonden, meestal Spaans als ik het me goed voor de geest haal...... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Marloes
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marloes »

In de gegevens die wij hebben gekregen van Delta, staat dat we van Amsterdam naar Cincinnatti personal tv hebben.
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Het is wel even off topic: maar toch bedankt voor jullie reactie, wij vliegen met United Airlines. Dat is dan voor de 2 jongste pech, want zonder ondertiteling hebben ze er weinig aan. En ik bij het boeken maar zoeken naar een maatschappij met schermpjes, zo leuk voor de kinderen... Ach ze vermaken zich toch wel, en spelletjes zijn ook leuk.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Marloes schreef:In de gegevens die wij hebben gekregen van Delta, staat dat we van Amsterdam naar Cincinnatti personal tv hebben.

Klopt helemaal, zoals je hier http://www.seatguru.com/airlines/Delta_ ... _Trans.php kunt zien, de boeing 757 is al een aantal jaren uit productie, maar kennelijk zijn er maatschappijen die ze toch nog aanpassen om intercontinentaal te kunnen vliegen, dat Delta er dan ook meteen een modern IFE inzet is natuurlijk mooi meegenomen. Op seatguru staat wel dat je voor de films en de spelletjes 5 dollar per stuk moet betalen, alleen de tv kanalen zijn gratis.

Harry
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Hoi,

Ik heb die vraa&g van de ondertiteling vroeger al eens gesteld omdat ik dat voor onze kinderen zocht.
Hier vind je
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... ng#p142883

Groetje,

Carine
Groetjes,
Carine
Erik en Inge
Amerika-newbie

Bericht door Erik en Inge »

Wij hebben vorig jaar met een 767-300 ER gevlogen van Amsterdam naar Atlanta. Er waren geen schermpjes in de stoelen.
Van Atlanta naar San Francisco gevlogen met een 757-200 van Sung (budget van Delta). Hier waren wel schermpjes aanwezig en gratis (films, CNN, muziek cd's etc.).
De schermpjes waren touchscreen te bedienen. Wel zo handig.
Lotte
Amerika-ontdekker

Bericht door Lotte »

Afgelopen september hebben wij met Delta gereisd, en dit is ons uitstekend bevallen.
Van Amsterdam naar Atlanta en ook terug hadden wij eigen schermpjes, waar je naast films ook series, spelletjes en muziek op kon kiezen. Geweldig om met het halve vliegtuig triviant te spelen :D :D
De continentale vluchten Atlanta - Phoenix en LA - Atlanta hadden we ook eigen scherpmjes, maar waren alleen de films gratis. De overige dingen zoals spelletjes moest je apart betalen via creditcard.
Verder de service gewoon goed.

In November met United gereisd AMS - Washington - Fort LAuderdale, maar over het algemeen vond ik de service wat minder. Ook de toestellen een beetje. En de tranatlantische had wel eigens chermpjes, maar je kon niet kiezen wanneer je een bepaalde film wilde zien, deze werd aan het begin van de vlucht gestart. En dit was toch een nieuw type vliegtuig, een 777.

Als ik weer zou gaan kies ik voor Delta (tenzij een andere echt een stuk goedkoper is, de centen blijven toch interessant)

Hoop dat je hier iets aan hebt!
Oktober 2008 Florida : )
September 20007 Zuid-west Amerika
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Als ik rechtstreeks via de site van Delta een ticket probeer te boeken, staat er bij including Taxes/Fees.
Maar is dit ook inclusief de CO2 tax van ons grijpgrage kabinet ?
Crisis ? What Crisis ?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

bluemoon schreef:Als ik rechtstreeks via de site van Delta een ticket probeer te boeken, staat er bij including Taxes/Fees.
Maar is dit ook inclusief de CO2 tax van ons grijpgrage kabinet ?

Je zou dus denken van wel want dat is ook een soort tax.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Lotte schreef:Geweldig om met het halve vliegtuig triviant te spelen :D :D
Yep, geweldig! Ik heb op onze Delta-vluchten van Atlanta naar Denver, en van Denver naar JFK de hele tijd Triviant gespeeld - daar zou ik de tijd op de transatlantische vlucht ook mee doorkomen!

Wat betreft de individuele schermpjes:
Toen ik in januari mijn klacht over onze vluchten bij Delta indiende, had ik ook vermeld dat ik het toch wel erg ouderwets vond dat Delta nog met videobanden werkte, en geen individuele audio/videosystemen had.

Als antwoord kreeg ik dat Delta inmiddels was begonnen met het vervangen van de interieurs, zodat snel alle vliegtuigen voor intercontinentale vluchten allemaal persoonlijke audio/video apparatuur zouden hebben.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dento schreef:Wat betreft de individuele schermpjes:
Toen ik in januari mijn klacht over onze vluchten bij Delta indiende, had ik ook vermeld dat ik het toch wel erg ouderwets vond dat Delta nog met videobanden werkte, en geen individuele audio/videosystemen had.

Als antwoord kreeg ik dat Delta inmiddels was begonnen met het vervangen van de interieurs, zodat snel alle vliegtuigen voor intercontinentale vluchten allemaal persoonlijke audio/video apparatuur zouden hebben.
Dat is goed nieuws. Ik miste de persoonlijke schermpjes ook bij Delta toen ik in 2006 met ze vloog.

Roland

Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Coyote schreef:
Dat is goed nieuws. Ik miste de persoonlijke schermpjes ook bij Delta toen ik in 2006 met ze vloog.

Roland
Dat is zeker goed nieuws. Volgend jaar zou ik graag vanuit Atlanta een ronde gaan maken maar het vliegen met Delta hield me vanwege het ontbreken van de schermpjes tegen.
Ineke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Ik zat net even op Schiphol.nl te kijken bij vliegtuigmaatschappijen. Nu vermelden ze daar dat je bij Delta niet via internet kunt inchecken.
Klopt dat wel? Ik was ervan overtuigd dat dit wel kon. Iemand ervaring hiermee?

gr, Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ineke schreef:Ik zat net even op Schiphol.nl te kijken bij vliegtuigmaatschappijen. Nu vermelden ze daar dat je bij Delta niet via internet kunt inchecken.
Klopt dat wel? Ik was ervan overtuigd dat dit wel kon. Iemand ervaring hiermee?

gr, Ineke
Geen internet check-in bij Delta bij intercontinentale vluchten, bij United alleen voor de terugweg vanaf de VS, bij Continental wel internet check-in, bij American Airlines niet bij intercontinentale vluchten, bij NWA via de KLM website naar de VS toe en op de terugweg via de NWA site.

Harry
Ineke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Goh, jammer, vind dat zo makkelijk om het via internet te doen.

Bedankt voor de info.

gr, Ineke
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Lap,

vandaag weer een mailtje gekregen, dat mijn vlucht op 7 juni weer gewijzigd is. Nu land ik om 20u45 in Denver. Dat is al meer dan 3 uur later, dacht ik, dan de oorspronkelijke vlucht die ik geboekt had. Hier ga ik toch proberen iets aan te doen, hier kan ik niet akkoord mee gaan.

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer