Ik vind het eigenlijk een hele goede vraag, die bij mijn weten ook nog nooit gestelt is, nee bij Amerikaanse maatschappijen zul je geen Nederlandse ondertiteling tegenkomen, dat zal alleen het geval zijn bij de Nederlandse maatschappijen. Maar heel veel IFE (in flight entertainment) biedt ook de mogelijkheid voor het doen van spelletjes, dan maakt de taal niet zoveel meer uit. Uit eigen ervaring weet ik dat de KLM en NWA in de toestellen met IFE een heel uitgebreid systeem hebben, je kunt zelfs spelletjes spelen tegen andere passagiers, bij Continental heb je ook een uitgebreid systeem met spelletjes, bij United heb je een minder uitgebreid systeem met alleen maar een paar films, die je ook niet op je eigen tijd kunt starten en pauzeren, maar de laatste United ervaring is uit 2001, dat kan dus wel verandert zijn.gondelier schreef:Misschien wel een hele domme vraag (sorry dan alvast),maar zit er op die eigen schermpjes ook ondertiteling? Kan me bij de binnelandse vluchten voorstellen van niet, maar hoe zit dat bij de transatlantische vluchten?
Bedenk me nu ineens dat het anders voor de kinderen helemaal geen zin heeft, zo'n eigen schermpje.
Harry