Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
United: e-tickets, stoelnrs. +inchecken
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
United: e-tickets, stoelnrs. +inchecken
Ik had wat vraagjes over geboekte tickets bij United.
Ik heb in augustus al tickets geboekt. Ik heb bij mijn weten alleen een orderbevestigingsnummer gekregen en een travel itenary. Zijn dit nu je e-tickets of krijg ik die pas vlak voor vertrek?
Ik neem aan dat ik bij United 24 uur voor vertrek via internet kan inchecken. Kan dit dan alleen op basis van je confirmationnr? En kan dit gelijk voor de hele reis of alleen voor het eerste deel?
Wij stappen nl. op Washington Dulles over naar Miami.
Heeft het eigenlijk wel zin om zo lang van tevoren in te checken? Wij hebben nl. al stoelen toegewezen gekregen omdat we deelnemer zijn aan het Economy Plus program.
En zijn er nog andere dingen waar ik aan moet denken?
Ik heb in augustus al tickets geboekt. Ik heb bij mijn weten alleen een orderbevestigingsnummer gekregen en een travel itenary. Zijn dit nu je e-tickets of krijg ik die pas vlak voor vertrek?
Ik neem aan dat ik bij United 24 uur voor vertrek via internet kan inchecken. Kan dit dan alleen op basis van je confirmationnr? En kan dit gelijk voor de hele reis of alleen voor het eerste deel?
Wij stappen nl. op Washington Dulles over naar Miami.
Heeft het eigenlijk wel zin om zo lang van tevoren in te checken? Wij hebben nl. al stoelen toegewezen gekregen omdat we deelnemer zijn aan het Economy Plus program.
Re: United: e-tickets, stoelnrs. +inchecken
Als je deelnemer bent aan EP hoef je niet EXTRA lang van tevoren. Je moet wel de minimale 3 uur aanhouden.Ik weet niet waar je geboekt hebt maar wij hebben bij http://www.cheaptickets.nl geboekt en die tickets (echte ouderwetse) hebben we 2 dagen later in de bus gekregen.
Inchecken kan alleen voor het eerste deel het 2de deel moet je in de VS doen als je vertrekt. Vroeger moest je 72 uur vantevoren herbevestigen maar dat hoeft tegenwoordig niet meer. Als je ook op de terugweg EP hebt (dat kan niet als je met Lufthansa terug vliegt) dan zijn die stoelen ook (als het goed is) gereserveerd en geld eveneens de 3 uur van tevoren regel.
Hoop dat je zo op weg kunt.
Inchecken kan alleen voor het eerste deel het 2de deel moet je in de VS doen als je vertrekt. Vroeger moest je 72 uur vantevoren herbevestigen maar dat hoeft tegenwoordig niet meer. Als je ook op de terugweg EP hebt (dat kan niet als je met Lufthansa terug vliegt) dan zijn die stoelen ook (als het goed is) gereserveerd en geld eveneens de 3 uur van tevoren regel.
Hoop dat je zo op weg kunt.

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
Ik heb rechtstreeks bij United geboekt.
Anders bel ik ze nog wel even, ik kan er echt niet goed wijs uit.
Anders bel ik ze nog wel even, ik kan er echt niet goed wijs uit.
Staat er niets in je papieren? Bijvoorbeeld dat je het ticket af moet halen aan de balie? Moet zeggen dat ik het ook niet goed begrijp. Je hebt wel stoelen maar geen (e) tickets?

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
Stoelen zijn telefonisch gereserveerd omdat we pas later aan het Economy Plus progran konden deelnemen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij krijgen ook niet meer dan een itenary. Maar daarop staan wel (ergens tussen alle cijfertjes) onze e-ticketnummers. Meer krijgen we inderdaad niet. Wij boeken bij KLM via Tioga Tours. Zij draaien de online inetary uit en sturen me die toe.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
In september 2007 heb ik rechtstreeks bij United Airlines geboekt. Ik kreeg ook een email met "Your United flight confirmation". Hierin staat tevens: "Your ticket(s) have been issued as an E-Ticket. In feite is deze bevestiging je E-Ticket.
Vanuit Nederland (België) kun je NIET 24 uur van te voren via internet inchecken, zie deze site van United Airlines. Daar staat o.a. het volgende:
Voor een binnenlandse vlucht kan het dus wel 24 uur van te voren (niet van toepassing voor ons). Verlaat je Amerika dan kan het dus 2 uur van te voren.
Roland
Vanuit Nederland (België) kun je NIET 24 uur van te voren via internet inchecken, zie deze site van United Airlines. Daar staat o.a. het volgende:
Check in is available 24 hours before flight departure, up to 1 hour before domestic flights and 2 hours before U.S. outbound international flights.
Voor een binnenlandse vlucht kan het dus wel 24 uur van te voren (niet van toepassing voor ons). Verlaat je Amerika dan kan het dus 2 uur van te voren.
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Twee dagen geleden kreeg ik via Tioga Tours mijn E-ticketbevestiging met Itinerary voor onze Unitedvlucht binnen. Dit papiertje heb je voldoende aan. Meestal boek ik zelf via internet en heb dan ook alleen maar een uitgeprint A-4tje met de vluchtgegevens en boekingsnummer. Soms is het zo dat je dit niet eens hoeft te laten zien en is alleen je paspoort al voldoende.Vito schreef:Ik had wat vraagjes over geboekte tickets bij United.
Van te voren inchecken via internet is voor een transatlantische vlucht is niet mogelijk, zoals al vermeld.
Wat wel handig is om de gegevens van je eerste overnachting (naam hotel, adres etc.) getypt op een papier mee te nemen. Als leidraad kun je onderstaand voorbeeld hanteren.

Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Even op een rijtje (na mijn ervaring van afgelopen kerst):
- Zoals reeds benoemd is je e-ticket eigenlijk niets. Ze willen alleen maar je paspoort bij het inchecken. Ik had ook netjes de bevestiging uitgeprint
en meegenomen, maar daar werd niet eens naar gekeken.
- Online inchecken bij vertrek vanuit Nederland is niet mogelijk (ook reeds vermeld). De reis terug kan wel, ik heb 24 uur van te voren mijn stoelen uit kunnen
kiezen, upgraden naar Economy Plus en boardingcard printen. Alles zonder problemen.
- Zoals reeds benoemd is je e-ticket eigenlijk niets. Ze willen alleen maar je paspoort bij het inchecken. Ik had ook netjes de bevestiging uitgeprint
en meegenomen, maar daar werd niet eens naar gekeken.
- Online inchecken bij vertrek vanuit Nederland is niet mogelijk (ook reeds vermeld). De reis terug kan wel, ik heb 24 uur van te voren mijn stoelen uit kunnen
kiezen, upgraden naar Economy Plus en boardingcard printen. Alles zonder problemen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 947 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 5 Reacties