Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

E-ticket

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Edwin1980
Amerika-ontdekker

E-ticket

Bericht door Edwin1980 »

Ik heb net mijn tickets gehaald voor een retourvlucht naar New York, nou ja, tickets kun je het niet echt noemen. ik kreeg een geprint a-4tje met daarop de naam, tijd, vluchtnr en reserveringsnummer. Er staat boven 'bevestiging e-ticket'. Weet iemand hoe dit verder werkt? Ik las op de site van KLM dat je daarmee via internet in kan checken en je eigen stoel kunt uitkiezen. Kun je dan ook thuis op internet inchecken en dan op schiphol je boardingpass uitprinten? (ik heb geen printer thuis :oops:

En als je dan je boarding pass hebt, geldt dit dan ook direct voor de terugvlucht? of moet je op JFK voor de terugvlucht nog een keer inchecken?

Ik hoop dat iemand me informatie kan geven.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Re: E-ticket

Bericht door pyca »

Edwin1980 schreef:Ik heb net mijn tickets gehaald voor een retourvlucht naar New York, nou ja, tickets kun je het niet echt noemen. ik kreeg een geprint a-4tje met daarop de naam, tijd, vluchtnr en reserveringsnummer. Er staat boven 'bevestiging e-ticket'. Weet iemand hoe dit verder werkt? Ik las op de site van KLM dat je daarmee via internet in kan checken en je eigen stoel kunt uitkiezen. Kun je dan ook thuis op internet inchecken en dan op schiphol je boardingpass uitprinten? (ik heb geen printer thuis :oops: Ja je kan op Schiphol bij de KLMbalies in vertrekhal 2 ook je boardingcard uitprinten, voor je terugvlucht moet je weer inchecken, online of op het vliegveld, en een weer een instapkaart ophalen.

En als je dan je boarding pass hebt, geldt dit dan ook direct voor de terugvlucht? of moet je op JFK voor de terugvlucht nog een keer inchecken?

Ik hoop dat iemand me informatie kan geven.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer