Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels/motels/campings vantevoren boeken???

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
patrickvandepol
Amerikafan

Hotels/motels/campings vantevoren boeken???

Bericht door patrickvandepol »

Ik vroeg mij af of het nodig is om vantevoren je slaapplaatsen te boeken....of dat je het gewoon daar kan doen zodat je meer vrijheid hebt... We reizen van begin september tot half oktober in het westen van amerika en bezoeken ook de nationale parken zoals grand canyon en yosemite enz.

alvast bedankt voor de reacties!
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Hotels/motels/campings vantevoren boeken???

Bericht door markro »

De overnachtingen in de parken zou ik zo snel mogelijk boeken, nog liever vandaag dan morgen. Dat houdt dus wel in, dat je daarvoor toch een planning moet hebben.
Voor de rest zijn er op de meeste plaatsen genoeg mogelijkheden om ter plekke een overnachtingsplaats in h(m)otels te vinden. Verdiep je van te voren een beetje in de mogelijkheden, want in bijvoorbeeld Indianengebieden ligt het aanbod aan kamers vaak lager, dan in andere gebieden.
Wel is het raadzaam om ook een hotel na aankomst in Amerika te boeken en het is ook prettig om al vast een kamer te boeken voor de laatste nacht in de buurt van het vliegveld, waar vanaf je weer uit Amerika vertrekt.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

patrickvandepol schreef:Ik vroeg mij af of het nodig is om vantevoren je slaapplaatsen te boeken....of dat je het gewoon daar kan doen zodat je meer vrijheid hebt... We reizen van begin september tot half oktober in het westen van amerika en bezoeken ook de nationale parken zoals grand canyon en yosemite enz.

Ligt eraan in welke periode je gaat. In het hoofdseizoen zou het handig kunnen zijn.
Wij reserveren nooit. Ik heb net op de internet gekeken naar de te reserveren plaatsen bij de Grand Canyon er is nog plek zat.

Vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

En wij reserveren juist weer alles, omdat we het heerlijk vinden om gewoon een punt te hebben om heen te rijden en ons de hele dag verder niet druk te maken over het wel of niet vinden van een slaapplaats.
klipje
Amerika-ontdekker

Bericht door klipje »

patrickvandepol schreef:Ik vroeg mij af of het nodig is om vantevoren je slaapplaatsen te boeken....of dat je het gewoon daar kan doen zodat je meer vrijheid hebt... We reizen van begin september tot half oktober in het westen van amerika en bezoeken ook de nationale parken zoals grand canyon en yosemite enz.

Je keuze om wel of niet vantevoren te reserveren hangt erg samen met hoeveel vrijheid je wilt tijdens de reis en wat je prettig vindt en dat is persoonlijk.
Wij kieze voor een combinatie. Op plaatsen waar we veel drukte verwachten, zoals Grand Canyon vinden we het prettig om te reserveren. Net als rondom nationale feestdagen waarop ook veel wordt gereisd. Of als er een plaats is waar je zeker wilt overnachten. Voor de rest nemen wij de gok, maar daar hoef jij je natuurlijk niet prettig bij te voelen.
:dance:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer