Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Camping gids

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gesloten
joek
Amerika-ontdekker

Camping gids

Bericht door joek »

Het volgende topic heb ik reeds geopend onder "zuidelijke staten", echter heb ik het idee dat er weinig tentkampeerders zijn die de zuidelijke staten aandoen. Vandaar dat ik de vraag even hier post.

Nog 10 weken en dan gaan we voor 3 weken naar Georgia en South Carolina!
We gaan kamperen met de tent en willen echt op de bonnefooi gaan, dus niet van te voren reserveren (ook al zitten we in het hoogseizoen, volgens mij moet dit wel lukken.) Misschien dat we ter plekke wel op de dag vooruit bellen om te vragen of ergens nog plek is.

Weet iemand of er een goede campinggids bestaat van georgia en south carolina? Mag ook los van elkaar of van de hele US.
We zoeken in principe gewoon goedkope campings. Veel luxe hebben we niet nodig, maar af en toe is een iets luxere camping ook niet erg. Is er een gids die zo compleet mogelijk is? Dus niet een gids waarin alleen maar campings ala KOA staan?

Groetjes!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Camping gids

Bericht door Martin & Marianne »

Specifiek voor die staten weet ik het niet, maar bij de AAA (de amreikaanse versie van de ANWB) kun je camping guides krijgen. Het is al lang geleden dat wij deze gebruikt hebben, en die wij hadden, betroffen de westelijke staten, maar daar stond wel een uitgebreid overzixht in van de campings.

Een bezoek aan de AAA is sowieso aan te raden, op vertoon van je ANWB pas kun je behalve de gratis camping guides ook tour books en kaarten en plattegronden krijgen.

Marianne
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Camping gids

Bericht door Rob »

* Not Mod
Deze vraag staat ook al in het Zuidelijke Staten topic, dubbel posten is niet toegestaan volgens de forumregels daarom gaat hier een slotje op antwoorden kunnen in het andere draadje gegeven worden.
Omdat het draadje in het Zuidelijke Staten topic ouder is blijft dat open.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer