1.) Ik heb gelezen over het gedoe met die paspoorten en ik had een paar vragen erover want ik wil begin juli (2005) naar florida toe en ik wil graag weten wat ik allemaal nodig heb en of mijn paspoort eraan voldoet.
ik heb me paspoort aangevraagt op 25-02-2002 en ik wou dus weten of ik hiermee naar amerika kan of een ander paspoort moet aanvragen of iets dergelijks zodat ik naar amerika kan.
2.) ik zou graag willen weten wat er nou de reis zeg maar gebeurd ik heb gehoord dat je ook papieren enzo moet invullen daarvoor maar wat nog meer want dit is me eerste keer naar amerika en ik ga alleen en ik wil graag zonder problemen binnekomen

3.) Het kopen van kleren, games, muziek en dvd's moet je daarvoor extra geld betalen als je terug bent in nederland? of kan je dat zo ff meenemen in je handbagage ?
4.) Kunnen ze in amerika ook moeilijk doen over mijn mp3 speler ? of kan ik die zonder problemen meenemen?
5.) Mag ik gekochte dvd's, spellen en cd's (gekocht in nederland) meenemen naar amerika om daar te kijken zeg maar ?
6.) mijn laatste vraag is dan nog waar ik het beste me dollars kan halen ? in amerika, schiphol of hier al ?
als jullie me kunnen helpen zou ik jullie erg dankbaar zijn
Alvast bedankt,
Jeroen