Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
is het nu wel geboekt?
is het nu wel geboekt?
Hallo
Ik heb enkele weken via cheaptickets.com een reis naar NY geboekt (vertrek : 23 juni)
Ik heb alle stappen overlopen zodat ik uiteindelijk een overzicht kreeg van mijn flight reservation...
Nu dacht ik toch dat we een e-ticket zouden toegestuurd krijgen? of hoe gaat dit juist in zijn werk?
alvast bedankt!
iverson
Ik heb enkele weken via cheaptickets.com een reis naar NY geboekt (vertrek : 23 juni)
Ik heb alle stappen overlopen zodat ik uiteindelijk een overzicht kreeg van mijn flight reservation...
Nu dacht ik toch dat we een e-ticket zouden toegestuurd krijgen? of hoe gaat dit juist in zijn werk?
alvast bedankt!
iverson
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: is het nu wel geboekt?
Ik boek meestal rechtstreeks bij de maatschappij, en krijg dan na enkele seconden het E-ticket via de mail, als je al een paar weken aan het wachten bent is er vast iets niet goed gegaan, het kan ook zijn dat in de bevestigingsmail het E-ticket als attachment meegestuurd is.
Ik zou ze wel even bellen, en niet langer wachten.
Harry
Ik zou ze wel even bellen, en niet langer wachten.
Harry
Ik zou ook even bellen. Wij boekten bij US Airways en kregen meteen daarna de bevestigingsmail.
succes!
succes!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
ik heb ook zo geboekt en er staat bij ticket information eerst de gene die vliegen en dan staat er bij mij ticket type requested electronic (E-ticket) vrdgrt fer
amerika mijn vacantieland
KIJK NAAR MIJN SITE http://www.ferlammertsma.nl voor mijn planning 2008.
KIJK NAAR MIJN SITE http://www.ferlammertsma.nl voor mijn planning 2008.
Ik heb al meerdere malen bij cheaptickets.com geboekt.iverson schreef:Hallo
alvast bedankt!
iverson
Je krijgt, als het goed is, een aantal minuten/uren na boeking een email met daarin je vluchtgegevens. Hier staat o.a. je schema en het boekingsnummer van je airline in. Daarnaast kan je op hun website onder 'my trips' inloggen en dezelfde informatie bekijken.
Je krijgt, op een mailtje na, bij een e-ticket niets toegestuurd.
Vanaf 1 juni 2008 zijn papieren tickets bij alle bij de IATA aangesloten airlines sowieso verleden tijd. Alles gaat digitaal.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
tot nu toe alleen maar goede ervaringen met cheaptickets. je betaald het geld direct aan de airline (zie je credit card statement) en daarop een fee van iets van 10 dollar voor de provider (cheaptickets)
Met je passport naar schiphol en vliegen maar
Met je passport naar schiphol en vliegen maar

can't wait to travel again.....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 4014 Weergaves
-