We zijn weer thuis

We moesten vorige week helaas onze reis afbreken, omdat ik daar een ontzettende kiespijn kreeg.
Wij dus naar de tandarts ter plaatse, we zaten in Sweetwater, Tennessee inmiddels en de arts daar konstateerde dat er een kies gescheurd was, maar nog niet afgebroken.
Er moest volgens hem een kroon op en dat kon wel even gaan duren en kon ook niet in één behandeling.
Al met al zou ons dat toch gauw een kleine week vakantie gaan kosten en we zouden tevens alles cash moeten afrekenen en later maar moeten zien of we dit konden terug krijgen in NL.
Inmiddels slikte ik zo veel pijnstillers (die overigens niet of nauwelijks hielpen) dat we geen zin hadden om nog een week rond te lopen met kiespijn en tandartsbezoeken dat we besloten hebben om de reis af te breken en naar huis te gaan.
We hadden de laatste twee weken toch nauwelijks hotels gereserveerd dus die kosten hadden we niet.
Wij dus in een lange rit terug naar Orlando.
Onderweg in Atlanta nog geprobeerd om vanuit daaruit terug te vliegen, maar dat kon die dag niet meer en de auto moest toch terug naar Florida anders zouden daar flinke drop-off kosten bijkomen.
Onderweg naar Orlando begonnen eindelijk de pijnstillers te werken en zakte de pijn langzaam af. Moest nog steeds om de 3 uur een aantal pillen nemen, maar de ergste pijn was gezakt.
Om 1:00 lagen we in Orland in bed en de volgende dag terug naar NL.
Afgelopen donderdag om 11:00 dus weer in huis en om half 4 kon ik hier bij de tandarts terecht.
Wat bleek! Was het een andere andere kies dan de tandarts in Tennessee had gezegd en een wortelkanaal behandeling later stond ik weer buiten.
Daarna geen pijnstillers meer nodig gehad.
Als we daar waren gebleven was de kans dus groot geweest dat de verkeerde kies behandeld zou zijn dus we zijn blij dat we de keuze gemaakt hebben om naar huis te gaan.
Helaas een hoop gemist en volgens de planning zouden we nu op weg moeten zijn in Cajun Country, maar dat komt de volgende keer dan maar.
We gaan weer sparen voor de volgende keer.
Gelukkig hadden we de eerste week enorm veel gedaan en gezien dus die dagen waren fantastisch.
Savannah en Charleston zijn fantastische steden en zeker aanraders.
De Smokies zijn ook erg mooi.
Het meeste shoppen hadden we ook al in die dagen gedaan dus de koffer zat ook lekker vol

Groetjes
Bert en Hilda
PS.
De tandarts was trouwens wel een erg aardige vent en we nemen hem dan ook niks kwalijk.