Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

paardrijspulletjes

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
maya
Amerika-ontdekker

paardrijspulletjes

Bericht door maya »

Hallo allemaal,

Op 28 juli gaan wij voor de 2e keer naar Amerika :D (Colorado, SouthDakota, Wyoming, Utah en Nevada) Ik heb mijn paardrijdende dochter (bijna 14) een nieuwe paardrijbroek en nog wat andere paarden hutsels en frutsels beloofd. Zijn die spullen gewoon bij een Walmart of Target te koop of moet ik daarvoor naar een speciaalzaak?

Alvast bedankt
Groet Maya
yarrah
Amerika-expert

Re: paardrijspulletjes

Bericht door yarrah »

maya schreef:Hallo allemaal,

Op 28 juli gaan wij voor de 2e keer naar Amerika :D (Colorado, SouthDakota, Wyoming, Utah en Nevada) Ik heb mijn paardrijdende dochter (bijna 14) een nieuwe paardrijbroek en nog wat andere paarden hutsels en frutsels beloofd. Zijn die spullen gewoon bij een Walmart of Target te koop of moet ik daarvoor naar een speciaalzaak?

Alvast bedankt
Groet Maya
Nee,.. daarvoor moet je naar een speciaalzaak. En die zijn moeilijk te vinden....(althans in Utah, Nevada en Colorado ben ik geen tegengekomen)
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Hier in Colorado weet ik er zo een aantal te vinden, waarvan ik de naam niet meer kan herinneren op een na. "Horse and Hound" ten zuiden van Denver, dan is er nog een Western winkel, niet ver van mijn huis. Je ziet ze hier regelmatig langs de weg liggen als je hier in de staat rijdt. Ik vermoed dat als je op internet even zoekt, dat je er wel in de andere staten ook een aantal vind. Zoek maar op "horse riding gear" of "western wear".
maya
Amerika-ontdekker

Bericht door maya »

@ Loek
Dank je, ik geloof dat ik hier wel wat me kan...

Groet
Maya
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer