Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Navigatiesysteem
Re: navigatie systeem
Wij hebben een TT one gekocht en de kaartjes voor West USA gekocht via de website.
We hebben hem wel hier gekocht om hem wat te testen, favorieten in te geven, ...
Als je hem instelt op snelste route neemt hij normaal gezien geen onverharde wegen.
We hebben hem wel hier gekocht om hem wat te testen, favorieten in te geven, ...
Als je hem instelt op snelste route neemt hij normaal gezien geen onverharde wegen.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als er onverharde wegen zijn , zal hij vragen of dat goed is of je moet dat uitvinken.saraenwim schreef:Wij hebben een TT one gekocht en de kaartjes voor West USA gekocht via de website.
Op onze vorige reis gaf hij onverharde wegen aan terwijl we zeker wisten dat die er niet waren,dan bevestigde ik maar dat we onverharde weg wilden rijden.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij rijden nu twee weken in de States rond met een Mio we hebben daar een kaart bij gekocht via internet voor Noord Amerika en Canada.
Dit is de eerste keer dat we met een navigatiesysteem op vakantie zijn en het werkt prima!! Vooral het vinden van adressen. In onze Mio zit onder de POI (places of intrest) ook campings. Dus je gaat rijden en als je er flauw van bent zoek je de dichts bij zijnde camping op en de Mio leidt je er zo heen. Dat scheelt een hoop gezoek en geeft ons in ieder geval een rustig gevoel. Dit geldt ook voor tankstations en winkels. Erg handig. Neemt niet weg dat ik de kaart nog steeds op schoot heb en wel kijk of het goed komt. Ik ga er niet blindelings van uit maar vind het wel een zeer handig hulpmiddel.
Groeten Esther
Dit is de eerste keer dat we met een navigatiesysteem op vakantie zijn en het werkt prima!! Vooral het vinden van adressen. In onze Mio zit onder de POI (places of intrest) ook campings. Dus je gaat rijden en als je er flauw van bent zoek je de dichts bij zijnde camping op en de Mio leidt je er zo heen. Dat scheelt een hoop gezoek en geeft ons in ieder geval een rustig gevoel. Dit geldt ook voor tankstations en winkels. Erg handig. Neemt niet weg dat ik de kaart nog steeds op schoot heb en wel kijk of het goed komt. Ik ga er niet blindelings van uit maar vind het wel een zeer handig hulpmiddel.
Groeten Esther
Als ik het goed lees op de site van USAReisen.de krijg je bij Alamo er gratis een navigatiesysteem bij, tenminste zo begrijp ik het:
Super - Spar - PLUS inkl. Navigationssystem
* Alle Leistungen des Super-Spar-PLUS-Paketes
* Navigationssystem Street Pilot
Super - Inklusiv - PLUS inkl. Navigationssystem
* Alle Leistungen des Super-Inklusiv-PLUS-Paketes
Heeft er hier iemand ervaring mee?
Super - Spar - PLUS inkl. Navigationssystem
* Alle Leistungen des Super-Spar-PLUS-Paketes
Super - Inklusiv - PLUS inkl. Navigationssystem
* Alle Leistungen des Super-Inklusiv-PLUS-Paketes
Heeft er hier iemand ervaring mee?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Nou je hebt het niet helemaal goed begrepen, de beide tarieven zijn er namelijk ook zonder de huur van een navigatiesysteem, bv. voor een full-size 4deurs auto in het westen betaal je met het super-incl. pakket € 215,36, en voor hetzelfde pakket met Navigatiesysteem betaal je € 258,99 (dit staat allemaal in de tabellen op de site), dus je betaald in dit geval € 43,63 per week voor het navigatiesysteem, bij wat langere huurperiodes kun je er beter één kopen, dan heb je er hier ook nog wat aan.
Harry
Harry
We hebben vandaag een Garmin erbij gehuurd, en echt; in Newark kan men niet zonder!
The USA...what else?
hallo,
het is al een tijdje geleden, maar ik wil nogmaals vragen of mensen hier tips hebben:
-welke navigatie systeem jullie hebben (in usa)
-hoe duur
-waar je die gekocht hebt (winkel in NY graag)
op internet kom ik vooral de volgende zaken tegen:
-radioshack
-wal-mart
-bestbuy
-JR
-macy's
daarnaast wil ik (wij) er één die we later in europa kunnen gebruiken door europese kaart in nl te kopen bij terugkomst. ik dacht met sd kaart of op harde schijf.
graag jullie reactie:
Gr Ramon
het is al een tijdje geleden, maar ik wil nogmaals vragen of mensen hier tips hebben:
-welke navigatie systeem jullie hebben (in usa)
-hoe duur
-waar je die gekocht hebt (winkel in NY graag)
op internet kom ik vooral de volgende zaken tegen:
-radioshack
-wal-mart
-bestbuy
-JR
-macy's
daarnaast wil ik (wij) er één die we later in europa kunnen gebruiken door europese kaart in nl te kopen bij terugkomst. ik dacht met sd kaart of op harde schijf.
graag jullie reactie:
Gr Ramon
hallo,
We hebben in NY bij macy's (onderin is een zaak van jr's) een tom tom 130 gps gehaald.
160 $ incl tax. prima apparaat.
We weten alleen niet of hier ook nog een europese of nederlandse kaart op kan. ik dacht 1 gb ruimte.
Zo niet dan zetten we hem op marktplaats.
gr Ramon
We hebben in NY bij macy's (onderin is een zaak van jr's) een tom tom 130 gps gehaald.
160 $ incl tax. prima apparaat.
We weten alleen niet of hier ook nog een europese of nederlandse kaart op kan. ik dacht 1 gb ruimte.
Zo niet dan zetten we hem op marktplaats.
gr Ramon
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
TomTom ONE (3rd Edition): $148 bij Walmart, en eenmaal terug in Nederland/België zeer eenvoudig te gebruiken met eenvoudig aan te schaffen Europese kaarten...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Hier stond een bericht dat ik kaarten van USA verkcoht maar deze zijn inmiddels weg dus reageren heeft helaas geen zin meer.
Kijk voor ons Amerika reis verslag op http://www.vandewateropreis.nl/! Je vind hier ook reisverslagen van onze andere reizen!