Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kinderzitjes in de camper

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Nora
Amerika-ontdekker

Kinderzitjes in de camper

Bericht door Nora »

Hallo,

Wij gaan ook binnenkort naar de USA. Eerste week verblijven wij in Phoenix, daarna gaan wij met een camper rondreizen. Mijn vraag is nu of je in de camper kinderzitjes nodig hebt tijdens het rijden? Mijn kinderen zijn nog klein en hier in NL is wel verplicht. Jongste is 2,5 jaar (rond 95 cm) oudste 4,5 jaar (ca 112cm)
Tijdens het rijden mag je jezelf verplaatsen in de camper? Bv. naar de wc gaan? De kleinste is net zindelijk en zal ze net op het moment moeten als je niet kunt stoppen. Misschien is een hele domme vraag maar ik heb nog nooit met een camper gerezen en zeker niet in de USA. Dus ik ken de verkeersregels niet.

Bedankt alvast voor jullie antwoorden.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Kinderzitjes in de camper

Bericht door nieuwenoord »

Kinderzitjes zou ik zeker adviseren. Je kan ze meenemen, maar ik weet dat veel mensen ze voor niet al teveel geld bij Wal*Mart kopen.

Je mag officieel niet lopen in een camper tijdens de reis en iedereen moet ook in de gordels zitten. Maar ik ben heel eerlijk, ik ga ook weleens even snel hoor. Maar als het lukt: stoppen, voor ieders veiligheid.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Het geeft ook niet zo veel rommel als je even een sanitaire stop maakt, de camper zal maar net door een diepe put gaan of een scherpe bocht maken terwijl je op de doos zit :mrgreen:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Precies, ik vind het eng hoor, om niet te zien waar we rijden. Echt, dat is een heel raar gevoel.
Nora
Amerika-ontdekker

Bericht door Nora »

Mijn kleinste kan niet op 'commando' poepen. Dus bij een stop kan ze wel een plasje doen. Als poepie komt, tja dan moeten we ook heel snel naar de wc. Ze moet nog leren om dat op tijd aan te geven. Maar ik geloof wel dat het goed komt.
Bedankt voor jullie antwoorden!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer