Over 2 weken is het zover: dan begint eindelijk onze reis per camper door het Zuid Westen!

- Autostoeltjes: wel/niet meenemen in het vliegtuig? De kinderen hebben allebei een eigen vliegtuigstoel. Is het handig als de kleinste in een autostoeltje zit in het vliegtuig, of juist niet? Hoe zit het met de gordels als ze wel/niet in een autostoeltje zitten? Ik las ook iets over CARES, een soort minigordels die je aan de vliegtuigstoel kunt vastmaken. Heeft iemand daar ervaring mee? Is dat handig?
- We nemen een taxi naar het hotel. Vanaf het hotel worden we 2 dagen later opgehaald door de shuttlebus van El Monte. Stel dat we geen autostoeltjes meenemen: hoe doe je dat dan met de kinderen in de taxi?
- De camper: als ik het goed begrijp zitten de kinderen tijdens het rijden in de dinette of op een bank in de camper. Hoe zit het daar met de gordels? Is een stoelverhogertje voldoende voor de oudste van 4 jaar, of moet die een eigen autostoeltje? Heeft iemand ervaring met het kopen van zo’n ding in Amerika (Walmart)?
- Slapen in de camper: moet voor de oudste geen probleem zijn, maar de jongste is nogal beweeglijk. Is een slaaptentje handig? Meenemen uit NL, of daar kopen? Hoe bevestig je die aan het bed? Of toch liever een opvouwbaar logeerbedje kopen, of een rekje om rond het bed te plaatsen?

Wij hadden bedacht om de kinderen in de slaapkamer achterin te leggen, zodat we zelf ’s avonds nog even op kunnen blijven (we hebben een C-28 van El Monte). Is misschien wel zonde van het lekkere bed

Ik ben heel benieuwd naar jullie tips en ervaringen!
Annemarie