Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel/motel coupons

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
wanita
Amerika-ontdekker

hotel/motel coupons

Bericht door wanita »

Na al veel gelezen te hebben ben ik er inmiddels achter dat je met de zogenoemde "hotel/motel coupons" flink kunt besparen op je overnachtingskosten in Amerika. :D
En ook wordt erover gesproken dat die boekjes gratis te pakken zijn. Maar meestal blijft erg vaag waar je die dingen nou kunt pakken.
Mijn vraag is dan ook waar liggen die dan meestal? Bij benzinestations? Gewoon bij alle winkels of waar anders?

Hoop iets van jullie te horen,

groetjes marianne
"Going to America"
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: hotel/motel coupons

Bericht door Coyote »

wanita schreef:Mijn vraag is dan ook waar liggen die dan meestal? Bij benzinestations? Gewoon bij alle winkels of waar anders?
Marianne,

je vindt deze boekjes o.a. bij Visitor Centers, langs de highway's bij een Rest Area en bij restaurantsketens zoals Denny's.

Groet,

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
wanita
Amerika-ontdekker

Bericht door wanita »

Dank je wel Roland!

Staat genoteerd in mijn documenten. Naast zoveel mogelijk kamperen willen we hier en daar een nacht in een motel overnachten en dan zijn die boekjes erg handig heb ik begrepen.
"Going to America"
DDC
Amerika-ontdekker

Bericht door DDC »

Motel Coupon boeken zijn van diverse 'makers' te vinden.
Een aantal staan ook op internet, je kan dan de coupon vooraf uitprinten.

Let wel op dat ze niet altijd gelden. Wel/geen vrijdagavond, wel/geen weekend, niet op feestdagen of wat dan ook.
En de moteleigenaar heeft het recht om de coupon te weigeren en je een andere (hogere...) prijs voor te stellen. Zeker als het motel al bijna vol zit, wacht hij liever op meer betalende gasten...

Maar goed, onze ervaring is dat het heel vaak goed gaat! :)

Voorbeelden:
http://www.travelcoupons.com/
http://www.ustravelguide.com/
http://www.roomsaver.com/

Bye,
Isis&Dave
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: hotel/motel coupons

Bericht door Jasmino »

wanita schreef:Mijn vraag is dan ook waar liggen die dan meestal? Bij benzinestations? Gewoon bij alle winkels of waar anders?
Hoi Marianne,

Aanvullend op het bericht van Roland: als je een staat binnenrijdt via de interstate vind je altijd een groot welcome center. Dit zijn een soort van toeristenbureau's, waar je informatie kunt vinden over de hele staat. Hier vind je veel folders van bezienswaardigheden, visitor guides en ook landkaarten. Echt te veel om op te noemen. Ook hebben ze hier altijd de coupon boekjes liggen, die geldig zijn in die regio! :lol:

Op de meeste wegenkaarten worden deze centers aangegeven met een rode i met een rondje eromheen. Je vind ze ook op andere plaatsen in de staat, en vaak bij grote steden. De informatie die je hier vindt is alleen lokale informatie.

Dus: de grote welcome centers zijn zeker een bezoekje waard. Niet vergeten: liggen meestal vlak na de state grens langs de interstate (of een andere grote snelweg).

Groetjes,
Jacqueline
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer